Żabno: Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w Niedomicach dla
prowadzenia zorganizowanej, selektywnej zbiórki odpadów takich jak : szkło, papier, tektura, opakowania z tworzyw
sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej dla
obsługi terenów techniczno-produkcyjnych Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420. ·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum
Recyklingu w Niedomicach dla prowadzenia zorganizowanej, selektywnej zbiórki
odpadów takich jak : szkło, papier, tektura,
opakowania z tworzyw sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja
drogi dojazdowej dla obsługi terenów techniczno-produkcyjnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest: Zaprojektowanie i Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w
Niedomicach dla prowadzenia zorganizowanej, selektywnej zbiórki odpadów takich jak : szkło, papier, tektura, opakowania z tworzyw
sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej dla
obsługi terenów techniczno - produkcyjnych. W skład zamówienia wchodzi:
1.Wykonanie koncepcji i zatwierdzenie u Zamawiającego 2.Wykonanie Projektu
Budowlanego 3.Uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę Gminnego Centrum Recyklingu
w Niedomicach, oraz drogi dojazdowej 4.Wybudowanie obiektów zakładu segregacji
i zagospodarowanie terenu, oraz przebudową i modernizacją drogi dojazdowej dla
obsługi terenów techniczno-produkcyjnych 5.Dostawa linii sortowniczych, montaż,
uruchomienie, przeprowadzenie rozruchu, ruchu próbnego i oddanie obiektu do
eksploatacji, 6.Dostawa pozostałego wyposażenia niezbędnego dla prawidłowego
funkcjonowania zakładu, 7.Uzyskanie przez Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie obiektu (Wykonawca przedłoży zamawiającemu komplet dokumentów
potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu). II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8,
45.11.12.00-0, 45.11.23.30-7, 45.00.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-0,
71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4, 71.32.12.00-6, 71.22.00.00-6, 71.32.20.00-1,
71.32.22.00-3, 71.32.30.00-8, 71.32.32.00-0, 71.32.31.00-9, 79.93.20.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011. SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 150 000,00 PLN 1. Wadium może być wnoszone w jednej
lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiającego - Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930
4053 0012 Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu
składania ofert, 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy
oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie uznana za odrzuconą. III.2) WARUNKI UDZIAŁU ·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia.. ·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o
zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia
spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty
dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty
dla każdego z nich), c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p.,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty
dla każdego z nich), d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p.,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty
dla każdego z nich); 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia
lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W
szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz
łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością
minimum 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 mln
zł, oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty
zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy
załączyć wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4), a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz robót należy uzupełnić o dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (załącznik
nr 4); b)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności przed wszczęciem postępowania jest krótszy to w tym
okresie, co najmniej 1 dostawę linii sortowniczej trzy dostawy prasy odpowiadającą
swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zmówienia Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku należy załączyć wykaz dostaw w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej
przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały
wykonane należycie (dla sortowni minimum jedna dostawa dla pras minimum 3
dostawy). Wykaz dostaw należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty
te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5)
c)Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
następujące [osoby / podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia
: Osoby konieczne do wykonania zamówienia z minimum 5 letnim doświadczeniem :
Projektant posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej Projektant posiadający uprawnienia do
projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,
wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń Projektant w branży instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne,
napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia
elektroenergetyczne - bez ograniczeń Kierownik budowy posiadający
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne,
napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia
elektroenergetyczne - bez ograniczeń Kierownik robót w branży instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń Kierownik robót w branży
drogowej - bez ograniczeń Kierownik robót w branży telekomunikacyjnej w specjalności
telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą techniczną - bez ograniczeń W
celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (załącznik nr 3).
Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty
potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie przez osoby w nim wymienione: stwierdzenie przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi
spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub
więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich
łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek
złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą
spełnianie tego warunku): a)Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę
ubezpieczenia min. 3 mln zł. W celu potwierdzenia
spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
na sumę minimum 3 mln zł b)Wykonawca musi wykazać, że
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia rozumianej jako dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaniem
zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto oferty. W
celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości
nie mniejszej niż wartość brutto oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.Stosownie do treści § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa powyżej w: 1)pkt. IX.1.1).a), IX.1.1).b) i IX.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt IX.1.1)c) składa zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści
§ 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty,
o których mowa powyżej w pkt IX.2.1)a) i b) oraz IX.2.2) powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt
IX.2.1)c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust.
3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.
IX.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio
kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. Postanowienia pkt IX.3. SIWZ znajdują
odpowiednie zastosowanie. 5.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków
zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.. SEKCJA
IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia
finansowany jest ze środków Unii Europejskiej..
Informacja o zawarciu umowy
Wynik postępowania po uwzględnieniu odwołania
Rozstrzygniecie protestu
Protest 3
Wynik postępowania
Rozstrzygniecie protestu
Protest 2
Numer ogłoszenia: 215143 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
Załączniki do pobrania :