Odpowiedzi na pytania Oferenta - 26.10.2015
Odpowiedzi na pytania Oferenta - 02.11.2015
13/10/2015 S198 Państwa członkowskie - Zamówienie
publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Żabno: Usługi
finansowe i ubezpieczeniowe
2015/S 198-359553
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I:
Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa,
adresy i punkty kontaktowe
Gmina Żabno
ul. Jagiełły 1
Osoba do kontaktów: Romana Baszczewska
33-240 Żabno
POLSKA
Tel.: +48 146456012
E-mail: umzabno@zabno.pl
Faks: +48 146456420
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zabno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym
dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów)
można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)
punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj
instytucji zamawiającej
Organ władzy
regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny
przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi
publiczne
I.4)Udzielenie
zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w
imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II:
Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa
nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Sfinansowanie
zobowiązań Gminy Żabno poprzez przejęcie długu w kwocie 10 180 000 PLN.
II.1.2)Rodzaj
zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi
bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Żabno.
Kod NUTS PL217
II.1.3)Informacje
na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
(DSZ)
Ogłoszenie
dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje
na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki
opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem
zamówienia jest usługa: sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu
w kwocie 10 180 000 PLN (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).
Zamawiający przewiduje uruchomienie całej kwoty poprzez jednorazowe spłacenie
wierzytelności Gminy zgodnie z uchwałą nr XI/96/15 z 8.10.2015 w kwocie 10 180
000 PLN w dniu do 27.12.2015.
Spłata zaciągniętego zobowiązania nastąpi w 60 kwartalnych ratach płatnych w
terminie od 31.3.2016 do 31.12.2030, zgodnie z poniższym harmonogramem:
l.p. data kwota
1. 31.3.2016 – 100 000 PLN;.
2. 30.6.2016 – 100 000 PLN;.
3. 30.9.2016 – 100 000 PLN;.
4. 31.12.2016 – 100 000 PLN;.
5. 31.3.2017 – 212 500 PLN;
6. 30.6.2017 – 212 500 PLN;
7. 30.9.2017 – 212 500 PLN;
8. 31.12.2017 – 212 500 PLN;
9. 31.3.2018 – 212 500 PLN;
10. 30.6.2018 – 212 500 PLN;
11. 30.9.2018 – 212 500 PLN;
12. 31.12.2018 – 212 500 PLN;
13. 31.3.2019 – 212 500 PLN;
14. 30.6.2019 r – 212 500 PLN;
15. 30.9.2019 – 212 500 PLN;
16. 31.12.2019 – 212 500 PLN;
17. 31.3.2020 – 50 000 PLN;
18. 30.6.2020 - 50 000 PLN;
19. 30.9.2020 – 50 000 PLN;
20. 31.12.2020 – 50 000 PLN;
21. 31.3.2021 – 25 000 PLN;
22. 30.6.2021 – 25 000 PLN;
23. 30.9.2021 – 25 000 PLN;
24. 31.12.2021 – 25 000 PLN;
25. 31.3.2022 – 25 000 PLN;
26. 30.6.2022 – 25 000 PLN;
27. 30.9.2022 - 25 000 PLN;
28. 31.12.2022 – 25 000 PLN;
29. 31.3.2023 – 50 000 PLN;
30. 30.6.2023 – 50 000 PLN;
31. 30.9.2023 – 50 000 PLN;
32. 31.12.2023 – 50 000 PLN;
33. 31.3.2024 – 50 000 PLN;
34. 30.6.2024 – 50 000 PLN;
35. 30.9.2024 - 50 000 PLN;
36. 31.12.2024 – 50 000 PLN;
37. 31.3.2025 – 250 000 PLN;
38. 30.6.2025 – 250 000 PLN;
39. 30.9.2025 – 250 000 PLN;
40. 31.12.2025 – 250 000 PLN;
41. 31.3.2026 – 250 000 PLN;
42. 30.6.2026 – 250 000 PLN;
43. 30.9.2026 – 250 000 PLN;
44. 31.12.2026 - 250 000 PLN;
45. 31.3.2027 – 250 000 PLN;
46. 30.6.2027 – 250 000 PLN;
47. 30.9.2027 – 250 000 PLN;
48. 31.12.2027 – 250 000 PLN;
49. 31.3.2028 – 275 000 PLN;
50. 30.6.2028 – 275 000 PLN;
51. 30.9.2028 – 275 000 PLN;
52. 31.12.2028 – 275 000 PLN;
53. 31.3.2029 – 275 000 PLN;
54. 30.6.2029 – 275 000 PLN;
55. 30.9.2029 – 275 000 PLN;
56. 31.12.2029 – 275 000 PLN;
57. 31.3.2030 – 307 500 PLN;
58. 30.6.2030 – 307 500 PLN;
59. 30.9.2030 – 307 500 PLN;
60. 31.12.2030 – 307 500 PLN;
Wykonawca dokonuje spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego w łącznej
wysokości 10 180 000 PLN i, zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego,
staje się jego wierzycielem. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie
zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty
przejętych zobowiązań.
Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału, począwszy od
31.3.2016. W przypadku, gdy termin spłaty upływa w dniu wolnym ustawowo od
pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i
odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty (dni robocze:
poniedziałek-piątek). Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą
liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do liczby dni w roku
(przyjmuje się, że każdy rok odsetkowy liczy 365 dni).
II.1.6)Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
66000000
II.1.7)Informacje
na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest
objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie
podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje
o ofertach wariantowych
Dopuszcza się
składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość
lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita
wielkość lub zakres:
Sfinansowanie
zobowiązań Gminy Żabno poprzez przejęcie długu w kwocie 10 180 000 PLN.
II.2.2)Informacje
o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje
o wznowieniach
Jest to
zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas
trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 27.12.2015. Zakończenie
31.12.2030
Sekcja III:
Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki
dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane
wadia i gwarancje:
1. Każdy
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 35 000
PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych.)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45
ust.6 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek
Zamawiającego:
Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012
z dopiskiem: „1 Sfinansowanie zobowiązań Gminy Żabno poprzez przejęcie długu w
kwocie 10 180 000 PLN, sygnatura RG.271.8.2015.”
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w oryginale w ofercie.
5. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym
wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie
uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego
potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W
wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu
wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym
do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez
Wykonawcę.
7. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
8. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w
art. 46 ust. 4a i ust.5. ustawy.
III.1.2)Główne
warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich
przepisów je regulujących:
Źródłem spłaty
zobowiązania są dochody własne Gminy. Gmina Żabno prowadzi działalność
finansową oparta na przepisach ustawy z o finansach publicznych.
III.1.3)Forma
prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone
zamówienie:
Brak.
III.1.4)Inne
szczególne warunki
Wykonanie
zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki
udziału
III.2.1)Sytuacja
podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego
Informacje i
formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj:
— oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2
oraz:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert,
7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa powyżej,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b
ustawy, zamawiający, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami
innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz
oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów, żąda załączenia do oferty dokumentów dotyczących:
a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonaniu zamówienia;
c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i
11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego
albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje
się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2.:
1) ppkt 2–6 – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1
lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2)Zdolność
ekonomiczna i finansowa
Informacje i
formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
„spełnia / nie spełnia” na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń
i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2.3)Kwalifikacje
techniczne
Informacje i
formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww
warunków metodą „spełnia / nie spełnia” na podstawie treści złożonych przez
wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2.4)Informacje
o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne
warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje
dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za
wykonanie usługi
Sekcja IV:
Procedura
IV.1)Rodzaj
procedury
IV.1.1)Rodzaj
procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie
liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie
liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria
udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria
udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje
na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje
administracyjne
IV.3.1)Numer
referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RG.271.8.2015
IV.3.2)Poprzednie
publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki
otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
18.11.2015 -
08:00
IV.3.5)Data
wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym
kandydatom
IV.3.6)Języki,
w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny
okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60
(od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki
otwarcia ofert
Data: 18.11.2015 - 8:05
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Wszyscy
zainteresowani.
Sekcja VI:
Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje
o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to
zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje
o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje
dodatkowe
VI.4)Procedury
odwoławcze
VI.4.1)Organ
odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba
Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie
odwołań
Dokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: 1.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować
Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego
lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn.
zm.).
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności
zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać
zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności
faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej
albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z
treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie
jego kopii otrzymania został niezwłocznie potwierdzony.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o
czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały
przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli
zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia
publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec innych czynności zamawiającego wnosi się w terminie 10 dni
od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było
powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub
mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty
najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach
dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później
niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia
o udzieleniu zamówienia,
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający a) nie opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu
zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie
negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg
terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę
orzeczenia.
10. Źródło, gdzie można uzyskać informacje
na temat składania odwołań: Urząd Zamówień
Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, e-mail: odwołania@uzp.gov.pl,
tel: +48 224587801, faks: +48 224587800; URL: www.uzp.gov.pl.
11. Organ
odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej.
VI.4.3)Źródło,
gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba
Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data
wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.10.2015
Załączniki do pobrania :