Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy

Plik w formacie PDF

Wynik postępowania


Plik w formacie PDF

Odpowiedzi na pytania


22/05/2010    S99    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Żabno: Usługi pomocy technicznej

2010/S 99-149987

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Gmina Żabno
ul. Jagiełły 1
Do wiadomości: Andrzej Bartik
33-240 Żabno
POLSKA
Tel. +48 146456012
E-mail: umzabno@zabno.pl
Faks +48 146456420

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zabno.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Pełnienie roli Pomocy Technicznej dla JRP w tym działania informacyjne i promocyjne dla Projektu "Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Żabno".

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 12
Główne miejsce świadczenia usług Gmina Żabno.

Kod NUTS PL217

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie roli Pomocy Technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w tym działania informacyjne i promocyjne dla Projektu: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Żabno”.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi pomocy technicznej celem wsparcia JRP w procesie przygotowania organizacyjnego, prowadzenia postępowań przetargowych na wybór Wykonawców robót budowlanych, w procesie realizacji kontraktów na realizację robót oraz w procesie rozliczania Projektu. Roboty objęte Projektem będą wykonane zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjnobudowlanych projektowanych przez Zamawiającego” (pierwsze wydanie 1999 w języku angielskim, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs – Conseils – FIDIC), Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria), oraz trzecie wydanie angielskopolskie niezmienione 2005 (tłumaczenie 1. wydania 1999).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego.

www.zabno.pl

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356200, 79342200, 79341000

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Tak

II.1.8) Podział na części

Nie

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres

Bez VAT 1 624 464,16 PLN

II.2.2) Opcje

Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Rozpoczęcie 2.8.2010. Zakończenie 31.7.2014

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000 PLN
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez.
Zamawiającego za należycie wykonane. Oznacza to, że zwrot 100 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje po zaakceptowaniu Raportu Końcowego.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

Finansowanie:
— Fundusz Spójności, którego beneficjentem jest Gmina Żabno,
— długoterminowe kredyty inwestycyjne,
— środki własne Gminy Żabno.
Zamawiajacy nie udziela zaliczek.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Kontraktu o realizację niniejszego zamówienia muszą przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a) związania co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania Kontraktu, wliczając okres rękojmi;
b) wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań, przyjmowania płatności od Zamawiającego i przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców razem i każdego z osobna;
c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w odniesieniu do realizowanego Kontraktu;
d) rolę i zadania każdego z wykonawców w wykonywaniu Kontraktu.

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia

Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p i o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 u.p.z.p zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p;
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
1) pkt 1.1) b, c, d) i f) składa dokument lu lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsc zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt. 1.1)e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2.1)a i c) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1)b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
4) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2.1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminów wystawienia dokumentów określone w punkcie 2.3) stosuje się odpowiednio.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie ich kraju. Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły „Spełnia-nie spełnia”.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich spełnianie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu Kontraktu. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Pełnomocnictwo winno upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem przetargowym i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Kontraktu w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną i winno być potwierdzone przekazaniem pisemnych uprawnień Pełnomocnika podpisanych przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych wykonawców.
10. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości: 1 000 000,- PLN (słownie: jeden milion złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b) Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych),
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości,
c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie ich kraju.
Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.U.E.
5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły
„Spełnia-nie spełnia”.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich spełnianie zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 Instrukcji Dla Wykonawców.

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
a.1) 1 usługę, której przedmiotem jest Pomoc Techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) dla projektu w sektorze wodno – ściekowym o wartości netto robót budowlanych co najmniej 20 mln PLN finansowanego z udziałem środków pomocowych UE lub innych. Zakres usług wskazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania wymagań Zamawiającego, musi odpowiadać przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. obejmować co najmniej następujące elementy wskazane
W Opisie Przedmiotu Zamówienia:
(I) pomoc organizacyjną i proceduralną dla JRP,
(II) szkolenia,
(III) pomoc w zakresie sprawozdawczości i monitoringu,
(IV) pomoc w zakresie zarządzania finansowego,
(V) działania promocyjne i informacyjne.
W przypadku, gdy Wykonawca odpowiednie dane dotyczące wartości wykonywanych usług wykaże w innej walucie niż PLN, Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej:
a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą,
b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,
c. wskazanie zakresu usług,
d. wskazanie wartości inwestycji,
e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f. wskazanie miejsca wykonania,
g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
b) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 5 pracowników oraz posiadać personel kierowniczy w liczbie co najmniej 2 osób.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców.
c) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia Kluczowy Personel wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
1. Kierownika Zespołu (Ekspert 1), posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe techniczne,
— minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 5 lat na stanowisku kierowniczym,
— doświadczenie w zarządzaniu projektami tj. doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika zespołu.
Wykonawcy / przedstawiciela Zamawiającego dla projektów infrastrukturalnych;
— doświadczenie w zakresie kierowania zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad kontraktem budowlanym lub zarządzania kontraktem budowlanym w ramach co najmniej 1 projektu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) o wartości netto robót budowlanych nie mniejszej niż 20 000 000 PLN.
2. Eksperta finansowego (Ekspert 2), posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
— minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3 lata na stanowisku Eksperta finansowego,
— doświadczenie w zakresie zarządzania finansowego projektami/kontraktami, w tym doświadczenie na stanowiska Eksperta finansowego dla co najmniej 1 projektu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości netto robót budowlanych co najmniej 20 000 000 PLN realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) finansowanego ze środków pomocowych UE lub innych,
— doświadczenie zawodowe związane z procedurami rozliczeniowymi w projektach infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno ściekowej finansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub innych.
3. Eksperta ds. zamówień publicznych (Ekspert 3), posiadającego następujące kwalifikacje:
— co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz stosowania warunków kontraktowych.
FIDIC (lub równoważnych) dla projektów infrastrukturalnych, w tym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla co najmniej 1 projektu infrastrukturalnego o wartości netto robót budowlanych co najmniej 20 000 000 PLN realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne).
4. Eksperta ds. technicznych (Ekspert 4), posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji lub projektowaniu dużych projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, w tym doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych przy realizacji projektów infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno – ściekowej o wartości netto robót budowlanych.
Co najmniej 20 000 000 PLN realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, lub równoważne (co najmniej 1 projekt).
5. Ekspert ds księgowości (Ekspert 5) posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
— minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
— doświadczenie w zakresie ewidencji kosztów , wydatków i przychodów ,
— doświadczenie w zakresie pracy w informatycznym systemie księgowości.
Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców.
Przedstawione przez Wykonawcę w wykazie (załącznik nr 4) informacje dotyczące posiadanych kwalifikacji zawodowych, oraz doświadczenia przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, muszą jednoznacznie potwierdzać spełnianie przez te osoby wymagań stawianych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudni personel wspierający konieczny do właściwego wykonania wszystkich zadań i osiągnięcia wszystkich celów Umowy, np. eksperci do wymaganych sesji szkoleniowych, informatycy do tworzenie stron WWW, specjaliści ds. mediów, itp.
Wykonawca powinien zatrudnić personel pomocniczy do obsługi biurowej oraz profesjonalnych tłumaczy, jeżeli będzie to konieczne. Powyższe koszty powinny być zawarte w zaproponowanej cenie kontraktowej.
Wykonawca powinien zdefiniować i przewidzieć w ofercie budżetowej wszystkie potrzeby konieczne do prawidłowego spełniania swoich obowiązków w trakcie wykonywania kontraktu.
Wymagany Kluczowy Personel nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i winien być traktowany jako minimalne wymogi Zamawiającego.

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone

Nie

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

Nie

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

Tak

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

RG - 342/9/2010

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Nie

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 29.6.2010 - 12:00
Dokumenty odpłatne Nie

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

30.6.2010 - 09:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 30.6.2010 - 09:10

Miejsce

Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, pokój nr 12.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Tak
Wszyscy zainteresowani.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ

Nie

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: "Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Żabno" jest elementem Projektu planowanego do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http:////www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii otrzymania został niezwłocznie potwierdzony.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec innych czynności zamawiającego wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

20.05.2010

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Wzór umowy

Plik w formacie PDF

Opis przedmiotu zamówienia