22/05/2010 S99
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na
usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
PL-Żabno: Usługi pomocy technicznej
2010/S 99-149987
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Żabno
ul. Jagiełły 1
Do wiadomości: Andrzej Bartik
33-240 Żabno
POLSKA
Tel. +48 146456012
E-mail: umzabno@zabno.pl
Faks +48 146456420
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji
zamawiającej www.zabno.pl
Więcej informacji można
uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty
dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego
Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla
punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB
PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
zamawiających Nie
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Pełnienie roli Pomocy Technicznej dla JRP w tym
działania informacyjne i promocyjne dla Projektu "Budowa sieci
kanalizacyjnej w Gminie Żabno".
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych,
miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 12
Główne miejsce świadczenia usług Gmina Żabno.
Kod NUTS PL217
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
pełnienie roli Pomocy Technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w
tym działania informacyjne i promocyjne dla Projektu: „Budowa sieci
kanalizacyjnej w Gminie Żabno”.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi pomocy technicznej celem wsparcia JRP w
procesie przygotowania organizacyjnego, prowadzenia postępowań przetargowych na
wybór Wykonawców robót budowlanych, w procesie realizacji kontraktów na
realizację robót oraz w procesie rozliczania Projektu. Roboty objęte Projektem
będą wykonane zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót
inżynieryjnobudowlanych projektowanych przez Zamawiającego” (pierwsze wydanie
1999 w języku angielskim, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową
Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs –
Conseils – FIDIC), Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria), oraz trzecie
wydanie angielskopolskie niezmienione 2005 (tłumaczenie 1. wydania 1999).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie
internetowej zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71356200, 79342200, 79341000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień
rządowych (GPA)
Tak
II.1.8) Podział na części
Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 1 624 464,16 PLN
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 2.8.2010. Zakończenie 31.7.2014
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć
swą ofertę wadium w wysokości 20 000 PLN
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46
u.p.z.p.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku
postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny
całkowitej podanej w ofercie.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania
przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru
Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i uznania przez.
Zamawiającego za należycie wykonane. Oznacza to, że zwrot 100 % zabezpieczenia
należytego wykonania umowy następuje po zaakceptowaniu Raportu Końcowego.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie
do odpowiednich przepisów je regulujących
Finansowanie:
— Fundusz Spójności, którego beneficjentem jest Gmina Żabno,
— długoterminowe kredyty inwestycyjne,
— środki własne Gminy Żabno.
Zamawiajacy nie udziela zaliczek.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której
zostanie udzielone zamówienie
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze
zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem Kontraktu o realizację niniejszego zamówienia muszą przedstawić
Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści co najmniej
następujące postanowienia:
a) związania co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania Kontraktu,
wliczając okres rękojmi;
b) wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań,
przyjmowania płatności od Zamawiającego i przyjmowania instrukcji na rzecz i w
imieniu wszystkich wykonawców razem i każdego z osobna;
c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w odniesieniu do
realizowanego Kontraktu;
d) rolę i zadania każdego z wykonawców w wykonywaniu Kontraktu.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja
zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące
wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne
musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. ustawy
z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007
Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których
mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22
ust. 1 u.p.z.p i o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1
u.p.z.p zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji Dla
Wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, może być złożone przez każdego z
Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich
spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w
takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub
przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p;
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert;
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
1) pkt 1.1) b, c, d) i f) składa dokument lu lub dokumenty, wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsc zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt. 1.1)e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2.1)a i c) oraz 2.2) powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt 2.1)b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed terminem składania ofert;
4) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej w pkt. 2.1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymagania dotyczące terminów wystawienia dokumentów określone w punkcie 2.3)
stosuje się odpowiednio.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę
kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą
być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w walucie ich kraju. Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych
finansowych przedstawionych przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP)
opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej.
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według
formuły „Spełnia-nie spełnia”.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać
warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich
spełnianie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu Kontraktu. Zaleca się, aby
Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Pełnomocnictwo winno upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych
działań związanych z postępowaniem przetargowym i/lub dokonywania wszelkich
czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Kontraktu w imieniu
wykonawców składających ofertę wspólną i winno być potwierdzone przekazaniem
pisemnych uprawnień Pełnomocnika podpisanych przez prawnie pełnomocnych
przedstawicieli poszczególnych wykonawców.
10. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia.
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym
celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu
wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, średnioroczne przychody
netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości: 1 000 000,- PLN (słownie: jeden
milion złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy
zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie
finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o
rachunkowości również opinię biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie
zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów
określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat
obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten
okres.
b) Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto
tysięcy złotych) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100
000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych),
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w
wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w
wymaganej wysokości,
c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 500
000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć
opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę
kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą
być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w walucie ich kraju.
Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych
przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według
średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania
się ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.U.E.
5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według
formuły
„Spełnia-nie spełnia”.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać
warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich
spełnianie zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 Instrukcji Dla Wykonawców.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi posiadać uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania niniejszego zamówienia.
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz
łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
a.1) 1 usługę, której przedmiotem jest Pomoc Techniczna dla Jednostki
Realizującej Projekt (JRP) dla projektu w sektorze wodno – ściekowym o wartości
netto robót budowlanych co najmniej 20 mln PLN finansowanego z udziałem środków
pomocowych UE lub innych. Zakres usług wskazanych przez Wykonawcę na
potwierdzenie spełniania wymagań Zamawiającego, musi odpowiadać przedmiotowi
niniejszego zamówienia tzn. obejmować co najmniej następujące elementy wskazane
W Opisie Przedmiotu Zamówienia:
(I) pomoc organizacyjną i proceduralną dla JRP,
(II) szkolenia,
(III) pomoc w zakresie sprawozdawczości i monitoringu,
(IV) pomoc w zakresie zarządzania finansowego,
(V) działania promocyjne i informacyjne.
W przypadku, gdy Wykonawca odpowiednie dane dotyczące wartości wykonywanych
usług wykaże w innej walucie niż PLN, Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni
kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania
niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług
sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji Dla
Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane
należycie.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez
Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej:
a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu
realizował usługi których dokumenty dotyczą,
b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,
c. wskazanie zakresu usług,
d. wskazanie wartości inwestycji,
e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f. wskazanie miejsca wykonania,
g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi zostały
wykonane należycie.
b) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc od
dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 5
pracowników oraz posiadać personel kierowniczy w liczbie co najmniej 2 osób.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników
oraz liczebności personelu kierowniczego, sporządzoną według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców.
c) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia Kluczowy
Personel wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywania przez nich czynności:
1. Kierownika Zespołu (Ekspert 1), posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe techniczne,
— minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 5 lat na stanowisku
kierowniczym,
— doświadczenie w zarządzaniu projektami tj. doświadczenie w pełnieniu funkcji
Kierownika zespołu.
Wykonawcy / przedstawiciela Zamawiającego dla projektów infrastrukturalnych;
— doświadczenie w zakresie kierowania zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad
kontraktem budowlanym lub zarządzania kontraktem budowlanym w ramach co
najmniej 1 projektu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej
realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) o wartości
netto robót budowlanych nie mniejszej niż 20 000 000 PLN.
2. Eksperta finansowego (Ekspert 2), posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
— minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3 lata na stanowisku
Eksperta finansowego,
— doświadczenie w zakresie zarządzania finansowego projektami/kontraktami, w
tym doświadczenie na stanowiska Eksperta finansowego dla co najmniej 1 projektu
infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości netto robót
budowlanych co najmniej 20 000 000 PLN realizowanego w oparciu o warunki
kontraktowe FIDIC (lub równoważne) finansowanego ze środków pomocowych UE lub
innych,
— doświadczenie zawodowe związane z procedurami rozliczeniowymi w projektach
infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno ściekowej finansowanych ze
środków pomocowych Unii Europejskiej lub innych.
3. Eksperta ds. zamówień publicznych (Ekspert 3), posiadającego następujące
kwalifikacje:
— co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania ustawy
Prawo Zamówień Publicznych oraz stosowania warunków kontraktowych.
FIDIC (lub równoważnych) dla projektów infrastrukturalnych, w tym udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla co najmniej 1 projektu
infrastrukturalnego o wartości netto robót budowlanych co najmniej 20 000 000
PLN realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne).
4. Eksperta ds. technicznych (Ekspert 4), posiadającego następujące
kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe przy
realizacji lub projektowaniu dużych projektów z zakresu gospodarki
wodno-ściekowej, w tym doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych przy
realizacji projektów infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno – ściekowej
o wartości netto robót budowlanych.
Co najmniej 20 000 000 PLN realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC,
lub równoważne (co najmniej 1 projekt).
5. Ekspert ds księgowości (Ekspert 5) posiadającego następujące kwalifikacje:
— wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
— minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
— doświadczenie w zakresie ewidencji kosztów , wydatków i przychodów ,
— doświadczenie w zakresie pracy w informatycznym systemie księgowości.
Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać
się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
Instrukcji Dla Wykonawców.
Przedstawione przez Wykonawcę w wykazie (załącznik nr 4) informacje dotyczące
posiadanych kwalifikacji zawodowych, oraz doświadczenia przez osoby wskazane do
realizacji zamówienia, muszą jednoznacznie potwierdzać spełnianie przez te
osoby wymagań stawianych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudni personel
wspierający konieczny do właściwego wykonania wszystkich zadań i osiągnięcia
wszystkich celów Umowy, np. eksperci do wymaganych sesji szkoleniowych,
informatycy do tworzenie stron WWW, specjaliści ds. mediów, itp.
Wykonawca powinien zatrudnić personel pomocniczy do obsługi biurowej oraz
profesjonalnych tłumaczy, jeżeli będzie to konieczne. Powyższe koszty powinny
być zawarte w zaproponowanej cenie kontraktowej.
Wykonawca powinien zdefiniować i przewidzieć w ofercie budżetowej wszystkie
potrzeby konieczne do prawidłowego spełniania swoich obowiązków w trakcie
wykonywania kontraktu.
Wymagany Kluczowy Personel nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia
zobowiązań Wykonawcy i winien być traktowany jako minimalne wymogi
Zamawiającego.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje
zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Tak
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub
dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję
zamawiającą
RG - 342/9/2010
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania
dokumentów lub dostępu do dokumentów 29.6.2010 - 12:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
30.6.2010 - 09:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału
zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania
ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 30.6.2010 - 09:10
Miejsce
Urząd Miejski w Żabnie,
ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, pokój nr 12.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia
ofert Tak
Wszyscy zainteresowani.
SEKCJA VI:
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE
ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: "Budowa sieci kanalizacyjnej w
Gminie Żabno" jest elementem Projektu planowanego do realizacji w ramach
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i współfinansowanego ze
środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień
Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http:////www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania
odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy
czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie
ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późniejszymi
zmianami).
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności
zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać
zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności
faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej
albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z
treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie
jego kopii otrzymania został niezwłocznie potwierdzony.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o
czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane
faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały
przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia
publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec innych czynności zamawiającego wnosi się w terminie 10 dni
od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było
powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty
najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia
o udzieleniu zamówienia,
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający a) nie opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu
zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie
negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg
terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę
orzeczenia.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania
odwołań
Urząd Zamówień
Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
20.05.2010
Załączniki
do pobrania :