Odpowiedzi na pytania Oferenta
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żabno: Utrzymanie
terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2016 - 2019
Numer ogłoszenia: 320680 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na
terenie miasta Żabno w latach 2016 - 2019.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roczny zakres prac
dotyczących utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Żabno : 1. Koszenie
trawników 3 x w miesiącu x 7 miesięcy - 11884 m2/jednorazowo 2. Koszenie
trawników 1 x w miesiącu - 3 695 m2/jednorazowo 3. Sprzątanie chodników i
placów (312 dni w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 4. Odśnieżanie chodników i
placów (30 x w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 5. Posypywanie chodników i plant
(30 x w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 6. Zbieranie piasku po zimie, załadunek i
wywóz - 4 196 m2/jednorazowo 7. Grabienie liści w okresie jesiennym (4x) - 14
590 m2/jednorazowo 8. Wywóz śmieci po sprzątaniu, trawy, żywopłotów (1 x w
miesiącu) - 12 razy 9. Wywóz liści po grabieniu (4x) - 4 razy Prace na terenie
plant działka nr 877 (koło dębu) 10. Odchwaszczanie ręczne rabat 285 m2 2 razy
w miesiącu przez okres 6 miesięcy 11. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku
12. Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3
razy w sezonie w zależności od potrzeb 13. Nawożenie rabat (z materiałami) 2
razy w sezonie 14. Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami
grzybowymi 3 razy w sezonie 15. Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy
w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki - 630 szt. -
zmiana wiosenno-letnia Begonia - 630 szt. 16. Uzupełnienie warstwy kory na
rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 17. Podlewanie trawnika i roślin na
rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 18. Areacja
trawnika 1855 m2 1 raz w sezonie 19. Nawożenie trawnika wraz z materiałami (
nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 20. Ochrona
chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 21.
Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 22. Usuwanie chwastów z
chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie Prace koło pomnika ul.
Jagiełły, róg ul. Warszawska, ul. Dąbrowskiego i ul. Dąbrowskiego i 3 Maja 23.
Odchwaszczanie ręczne rabat 278,50 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy
24. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 25. Cięcia pielęgnacyjne bylin,
krzewów liściastych i żywopłotów na rabatach 3 razy w sezonie w zależności od
potrzeb 26. Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 27. Ochrona
chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 28.
Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 29. Areacja trawnika 2820 m2 1 raz w sezonie 30. Podlewanie
trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 31.
Utrzymanie krzewów szt. 10 róg ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja 32. Wymiana
kwiatów jednorocznych na rabacie 1 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami
- zmiana wiosenno-letnia Begonia - 1 200 szt. Prace na terenie plant działka
koło fontanny i pl. Grunwaldzki 33. Odchwaszczanie ręczne rabat 513 m2 2 razy w
miesiącu przez okres 6 miesięcy 34. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku
35. Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3
razy w sezonie w zależności od potrzeb 36. Nawożenie rabat (z materiałami) 2
razy w sezonie 37. Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami
grzybowymi 3 razy w sezonie 38. Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy
w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki - 1 000 szt. -
zmiana wiosenno-letnia Begonia - 1 000 szt. 39. Uzupełnienie warstwy kory na
rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 40. Podlewanie trawnika i roślin na
rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 41. Areacja
trawnika 1910 m2 1 raz w sezonie 42. Nawożenie trawnika wraz z materiałami (
nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 43. Ochrona
chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 44.
Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 45. Usuwanie chwastów z
chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających |
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie - 1. Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenia, lub 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W
przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w
wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów. 3. Aby warunek został spełniony należy w wykazie wykazać co najmniej 1
zadanie związane z utrzymaniem terenów zielonych o wartości 150 000,00 PLN -
załącznik nr 4 do SIWZ i na potwierdzenie że usługi te zostały wykonane w
sposób należyty i prawidłowo ukończone załączyć w/w dowody.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 97
·
2 - Aspekt społeczny - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony na wniosek
Zamawiającego lub Wykonawcy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany
wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy Umowy, w przypadku wystąpienia jednej
ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług,
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia
przez wykonawcę. 2.Aneks, o którym mowa w ust. 1, wchodzić będzie każdorazowo w
życie z dniem wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 - 3. 3.W
wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia
Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w
aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki
podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 4.W przypadku
zmiany, o której mowa w ust 1 pkt. 2 i 3, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie
podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy
ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia
społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących
czynności na rzecz Zamawiającego. 5.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt.
2 i 3, przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć
niezwłocznie Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów
wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3. Aneks, o
którym mowa w ust. 1 powyżej, powinien być zawarty przez Strony w terminie 30
dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski Żabno ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski Żabno ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Załączniki do pobrania :