Ogłoszenie o unieważnieniu postepowania.
Ogłoszenie o przesunięciu terminu składania ofert oraz wniesienia wadium.
Program funkcjonalno - użytkowy
Żabno: Budowa Gminnego
Centrum Recyklingu w Niedomicach dla prowadzenia zorganizowanej, selektywnej
zbiórki odpadów takich jak : szkło, papier, tektura,
opakowania z tworzyw sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja
drogi dojazdowej dla obsługi terenów techniczno - produkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 224046 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w Niedomicach dla prowadzenia zorganizowanej, selektywnej zbiórki odpadów takich jak : szkło, papier, tektura, opakowania z tworzyw sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej dla obsługi terenów techniczno - produkcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i Budowa Gminnego Centrum Recyklingu w Niedomicach dla prowadzenia zorganizowanej, selektywnej zbiórki odpadów takich jak : szkło, papier, tektura, opakowania z tworzyw sztucznych z ich sortowaniem. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej dla obsługi terenów techniczno - produkcyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.23.30-7, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4, 71.32.12.00-6, 71.22.00.00-6, 71.32.20.00-3, 71.32.30.00-8, 71.32.32.00-0, 71.32.31.00-9, 79.93.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, które może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - c.kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d.gwarancji bankowych, e.gwarancji ubezpieczeniowych, f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 w wysokości: 150.000,00 zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 27.07.2009 r., godz. 08:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie mniej niż według poniższej tabeli. 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przed wszczęciem postępowania jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę linii sortowniczej trzy dostawy prasy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zmówienia. 6)Oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością minimum 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł, oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie. 7)Oferent winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 3 mln zł. 8)Oferent musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako dysponowanie środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 5 mln złotych. spełnia/nie spełnia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty (załącznik nr 1) 2)Oświadczenie (załącznik nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie iż Wykonawca nie zalega z podatkami - Urząd Skarbowy 5)Zaświadczenie, iż Wykonawca nie zalega ze składkami - Zakład Ubezpieczeń Społecznych 6)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (załącznik nr 3). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a.stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b.zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. Osoby konieczne do wykonania zamówienia z minimum 5 letnim doświadczeniem : -Projektant posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej -Projektant posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń -Projektant w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne - bez ograniczeń -Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej -Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne - bez ograniczeń -Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń -Kierownik robót w branży drogowej - bez ograniczeń -Kierownik robót w branży telekomunikacyjnej w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą techniczną - bez ograniczeń 7)Wykaz robót i dostaw Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz dostaw w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (dla sortowni minimum jedna dostawa dla pras minimum 3 dostawy) 8)Wykaz robót i dostaw należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9)Załączniki cenowe (załącznik nr 5) 10)Wzór umowy (załącznik nr 6) 11)Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej : Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 3 mln zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :