Wynik postępowania
Odpowiedzi na pytania Oferenta 29.04.2013 r.
Odpowiedzi na pytania Oferenta 26.04.2013 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adres strony internetowej,
na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zabno.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki
Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy położonych
na terenie Gminy Żabno w sektorze I obejmującym miejscowości Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki
Wielkie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie
poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do
składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki
Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV.397.12 z dnia 2 lipca 2012 r. roku w sprawie zmiany Uchwały Nr
XI.125.03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w
sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 i Uchwały Nr
XI.133.07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 24 września 2007 r. w
sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI.443.05 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia
29 sierpnia 2005 roku w sprawie Programu Ochrony Środowiska Województwa
Małopolskiego na lata 2005 - 2012 oraz Uchwały Nr XI.125.03 Sejmiku Województwa
Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Wojewódzkiego Planu
Gospodarki Odpadami z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące I sektora
Gminy Żabno wg stanu na dzień 31.12.2012 r. I.
Charakterystyka gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor I gminy Żabno
wynosi ok. 40 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze I gminy Żabno wynosi 9315 osób zamieszkałych w zabudowie
wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie
jednorodzinnej - 8488 osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej
- 827 osób Liczba nieruchomości w sektorze I gminy
Żabno wynosi - 2401 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2179 Liczba
budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 24 szt. w których znajduje się 222 gospodarstwa. Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na
terenie gminy Żabno w sektorze I i
zagospodarowanie w instalacji regionalnej wskazanych rodzajów odpadów
komunalnych Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca natomiast Pojemniki
do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych
posesjach zapewniają właściciele nieruchomości Szczegółowe dane dotyczące
ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z
odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów
przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki
odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane,
zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240 l. Pojemniki zabezpieczają
właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką
odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt.
II.D. II.E.3 Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: gospodarstwa do 2
osób zamieszkałych 1 raz w miesiącu, pozostałe gospodarstwa
co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101,
200102, 200139, 200140) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie
zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3
rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego i metal, -
niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia
Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca
winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki każdego koloru
(tj. niebieskie, żółte i zielone). Kolejne worki dostarczane będą w systemie:
za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. Przewidywaną ilość worków podano w pkt.
II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie
- 1 raz w miesiącu w terminach wywozu zmieszanych odpadów komunalnych. 3.
Odpady zielone (kod 200201) Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w
pkt. II.C.1. zapewnia
Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt.
II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona
będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - 4 razy w
roku kwiecień, maj, wrzesień, październik). W miesiącu marcu Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć na każda nieruchomość 2 worki koloru brązowego do
zbiórki odpadów zielonych. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy
odebrany worek z odpadami zielonymi Wykonawca pozostawia na posesji worek
pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt
elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami
wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 5.
Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy
zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między
właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B.
Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie
system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1,1 m3
usytuowanych w wyznaczonych miejscach. 1. Niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane,
zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3) i pojemniku 1.1 m3.
Kontenery i pojemniki zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości.
Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt.
II.D Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest
na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza.
Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1,1 m3.
Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych
punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach 1 raz w
miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach co dwa tygodnie z pojemnika
1,1m3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów
kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane
odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200139, 200140, 150101) Selektywna
zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się
odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemnik te
zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 kolory pojemników: żółty do
gromadzenia odpadów z plastiku, niebieski na odpady z papieru, zielony na
odpady ze szkła, czerwony na odpady wielomateriałowe
i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano
pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscu
usytuowania kontenerów KP7. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę
odpadów zebranych selektywnie - 1 do 2 razy w tygodniu 3. Odpady
wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i
elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami
wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 4.
Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy
zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub
właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz
urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenie do
gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - żółty,
niebieski, zielony i brązowy, grubość - min. 60 mikronów, nadruk - jednostronny
o treści: worek żółty -PLASTIK i METAL, worek niebieski -PAPIER, worek zielony
-SZKŁO, worek brązowy -ODPADY ZIELONE Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji
zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z
zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania. Ilość i rodzaj urządzeń do
gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2.
Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w
postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki
jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do
selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych - 2179. Ilość
nieruchomości o częstotliwości wywozu 1 raz w miesiącu (gosp. 1 -2 osobowe) - 381
Ilość nieruchomości domowych o częstotliwości wywozu co dwa tygodnia
(nieruchomości powyżej 2 osób zamieszkałych) - 1798 Liczba i rodzaj pojemników
do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: 120 l - max.
1778 szt, 240 l lub 2 x 120 l- max.
400 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: żółte - max. 53000 szt., niebieskie - max.
27 000 szt. zielone - max. 39 500 szt. brązowe - max. 18 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów
zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z
wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6
punktów zlokalizowanych jest są na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na
terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach
na pojemnik o obj. 1.1 m3.
Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5
punktach 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach co dwa
tygodnie z pojemnika 1.1 m3.
Kontenery obsługują 24 budynki wielorodzinne w których
jest 222 gospodarstw zamieszkiwanych przez 827 osób. Ilość punktów
w których ustawione są pojemniki dla odpadów selektywnych: 7 punktów- w
każdym punkcie po 4 pojemniki. Pojemniki obsługują 24 budynki wielorodzinne w których jest 222 gospodarstw zamieszkiwanych
przez 827 osób. Ilość wytworzonych na terenie gminy
Żabno- sektor I odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są
szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do
zbiórki i transportu wynosi 1 300 Mg 12 miesięcy. Wykonawca przy określeniu
wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna
indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego
wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. E. Obowiązki
Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 2 tygodnie
przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą
nieruchomość harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji
zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych
miejscowościach ( wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek
wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w
worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w
terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów
komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej
przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w
godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i
transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy
odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie przedkładał
Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych
unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych
odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z
2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów
- zmieszane, zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z
dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale.
Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w
majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów
odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy
Żabno sektor I dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie
z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca
na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do
odbioru dodatkowych odpadów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2,
90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez
Burmistrza Żabna (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe
dokumenty dla każdego z nich). 2)zezwolenie na
transport na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z
2013 r. poz. 21/ 3)oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i
doświadczenia, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1)usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
polegające na odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 500 Mg odpadów
w ciągu roku (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców),
2)udowodni, że usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). 3)oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których
mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, sporządzonego wg propozycji
formularza stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; Warunek zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i
transportu odpadów tj. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do
odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami
przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a
także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2)posiadania odpowiedniej do przedmiotu zamówienia bazę transportową z zapleczem techniczno-biurowym
spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska.
Baza transportowa ma zapewnić postoj taboru
samochodowego na jej terenie a zaplecze techniczno biurowe ma umożliwić
codzienny kontakt wykonawcy z przedstawicielem zamawiającego. Wykonawca spełnia
warunki określone w Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013
r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122) - załączając stosowne
oświadczenia 3)oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia
Zamawiający żąda: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 1)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
(do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty). 2)oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana
umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a)z
uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany
organizacyjne, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy,
b)gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, c)gdy zmianie uległy przepisy prawne
istotne dla realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 02.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie