Wynik postępowania
Adres strony internetowej,
na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zabno.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul.
Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 645 65 60, 645 64 33,
faks 14 645 64 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i
przeprowadzenie treningów i warsztatów psychologicznych,
psychologiczno-pedagogicznych, warsztatów z mikro-wykładami, poradnictwa i
wsparcia indywidualnego i grupowego w celu przeciwdziałania wykluczeniu
społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez
zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej, w
ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i
upowszechnienie aktywnej integracji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningów i
warsztatów w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin
korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich
aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII.
Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej
integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Program
składa się z następujących elementów : 1.Treningi i
warsztaty psychologiczne obejmujące w szczególności: zajęcia integracyjne,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, bariery komunikacji
interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej,
współpraca w realizacji zadań, trening asertywności i redukcji frustracji,
zasoby, ograniczenia i granice - budowanie adekwatnej samooceny,
autoprezentacja i wystąpienia publiczne, planowanie własnego rozwoju - cele
życiowe i zawodowe - termin maj- sierpień 2012r. Wymagania Zamawiającego
: -przeprowadzenie w roku 2012 treningów i warsztatów psychologicznych
(w formie wyjazdowej i stacjonarnej) dla grupy 12 osób w wymiarze 68 godzin
(1godz.); 22 godziny podczas wyjazdu 3 dniowego w miesiącu czerwcu, w dniach
piątek, sobota, niedziela, 24 godziny w lokalu udostępnionym przez
Zamawiającego (4 dni po 6 godzin) w miesiącu maj(6 godzin), czerwiec(6 godzin), lipiec (12godzin). 22 godziny
zgodnie z punktem 3 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym
wyjeździe integracyjno - edukacyjnym z elementami pedagogiki przeżycia
-przeprowadzenie trzydniowych treningów i warsztatów o charakterze
integracyjnym dla otoczenia beneficjentów ( ok. 36 osób) na wyjeździe w miejscu
i czasie ustalonym dla w/w grupy 12 beneficjentów w ilości 22 godzin.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby
uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci
i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem, -Wykonawca zapewni
zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 90 do 150 km od Żabna w budynku
spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku
zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw
dla dzieci, basen/spa -Wykonawca uzgadnia z
Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów z odpowiednim
oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program
szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich
zakończeniu przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia
potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów, -zapewnienie materiałów i
pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i
na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie, -prowadzenie
ankiet porównawczych, personalnych w zakresie samooceny Uczestnika Projektu
przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu oraz ankiet anonimowych po
każdym bloku zajęć, -uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników
Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa,
-Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, oraz
aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę
na gumkę za potwierdzeniem odbioru, -przekazanie
Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych,
-zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu
merytorycznego, -ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od
następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z
miejsca szkolenia, -zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy
przyjąć ok. 36 osób) transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego
szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie
uczestnikom treningu i ich otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków
noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie
korzystania z usługi), -zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z
różnych powodów mogą nie brać udzialu
w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć),
-zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych
w odpowiednią liczbę miejsc i stolików, -Wykonawca zobowiązuje się zapewnić
catering dla uczestników i ich otoczenia - I dzień - śniadanie, obiad (2
daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata,
soki, woda, ciastka, owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja
przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie
korzystania z cateringu). -zapewnienie 1 gorącego
posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna)
potwierdzenie korzystania z posiłku. -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia
monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności
działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności
oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym. - zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach
nadzoru ze strony Zamawiającego -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w
czerwcowych wyjazdowych treningów i warsztatów w terminie innym niż treningi i
warsztaty opisane w punkcie 2 tj. Treningi i warsztaty
psychologiczno-pedagogiczne 2.Treningi i warsztaty psychologiczno-pedagogiczne
dla rodziców mających trudności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych obejmować
będą między innymi : normy i zasady współżycia w
rodzinie i jej otoczeniu, zasady komunikacji interpersonalnej oraz bariery w
komunikacji, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście
rodziny i jej otoczenia, trening redukcji frustracji, planowanie własnego
rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie - termin maj-
sierpień 2012r. Wymagania Zamawiającego : przeprowadzenie w roku 2012 treningów
i warsztatów psychologiczno-pedagogicznych (w formie wyjazdowej i stacjonarnej)
dla grupy : 10 osób w wymiarze 68 godzin(1godz.); 22 godziny podczas wyjazdu 3
dniowego, wyjazd w miesiącu czerwcu w dniach piatek,
sobota, niedziela. 24 godziny w miesiącach maj (6
godzin), czerwiec (6 godzin), lipiec (12 godzin) w lokalu udostępnionym przez
Zamawiającego ( 4 dni po 6 godzin), 22 godziny zgodnie z punktem 3 tj. Treningi
i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnym
z elementami pedagogiki przeżycia -przeprowadzenie trzydniowych treningów i
warsztatów o charakterze integracyjnym dla otoczenia beneficjentów (ok. 30
osób) na wyjeździe w miejscu i czasie ustalonym dla w/w grupy 10 beneficjentów
w ilości 22 godzin. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub
zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany
proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem,
-Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w
odległości od 90 do 150 km
od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się
w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne -
plac zabaw dla dzieci, basen/spa -Wykonawca uzgadnia
z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów, z odpowiednim
oznakowaniem promocyjnym-logo POKL, obejmującej w szczególności: program
szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu treningu przekazania oryginałów tych dokumentów wraz ze
wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów. -zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do
przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób
potwierdzających ich otrzymanie. - Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu
niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej
artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru,
-przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i
dydaktycznych -prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych w zakresie
samooceny Uczestnika projektu przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu
oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć, -uzyskanie zgody na
przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie
ich zgodnie z przepisami prawa, -zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów
i realizacją programu merytorycznego, -ubezpieczenie uczestników treningu i ich
otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w
drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnienie
uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy przyjąć ok. 30 osób) transportu z
miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem,
(potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie uczestnikom treningów i ich
otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach
maksymalnie czteroosobowych z łazienkami, (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać
udzialu w zajęciach (np.
wiek, stopień trudności zajęć), -zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do
prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików,
-Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników i ich otoczenia I
dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy
kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), II dzień - śniadanie, obiad
(2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka,
owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja przerwy kawowe (kawa,
herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie korzystania z cateringu)
-Zapewnienie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa,
herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z posiłku,
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w
projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy
uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz
przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym. -zapewnienie
udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w czerwcowych wyjazdowych treningów
i warsztatów w terminie innym niż treningi i warsztaty opisane w punkcie 1 tj.
Treningi i warsztaty psychologiczne 3.Treningi i warsztaty psychologiczne na
trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnmy z
elementami pedagogiki przeżycia dla uczestników projektu i ich otoczenia w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Termin realizacji - weekend
(piątek, sobota, niedziela) w miesiącu sierpniu 2012r. Wymagania zamawiającego
-Zorganizowanie trzydniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjny z elementami
pedagogiki przeżycia dla 88 osób tj. 22 Beneficjentów i 66 osób otoczenia (w
tym ok. 30 dorosłych 58 dzieci) -Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ,
oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed
planowanym wyjazdem. - Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej
położonej w odległości od 150 do 200km od Żabna w budynku spełniającym
następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na
terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa - Wyjazd integracyjno-edukacyjny winien obejmować
następujący program: a) Program dzień I 7:00 Zbiórka
na parkingu w miejscowości Żabno, i wyjazd z Żabna do ośrodka szkoleniowego
Przyjazd do ośrodka: Zakwaterowanie, śniadanie Wykonawca zobowiązuje się
zapewnić catering dla wszystkich uczestników I dzień - śniadanie, obiad (2
daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - wprowadzenie - zajęcia dla całej
grupy (gry, zabawy integracyjne i edukacyjne dla
dzieci) w czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia
realizowane przez psychologa/pedagoga. Obiad Zajęcia z pedagogiki przeżycia (5
godzin) - pedagogika kultury - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim
do: Muzeum Tatrzańskiego, Miejska Galeria Sztuki, Cmentarz na Pęksowym Brzysku, Zwiedzanie
Mogiły Ofiar I Wojny Światowej, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach - poznanie historii najsłynniejszego kościoła
w Zakopanem postawionego jako wotum dziękczynne przez
górali za ocalenie życia papieżowi Janowi Pawłowi II. W trakcie wycieczki
realizowane będą zajęcia z pedagogiki kultury, przez psychologa/pedagogów przy
udziale licencjonowanego przewodnika tatrzańskiego obejmujące w szczególności:
Budowa poczucia własnej wartości i obrona swoich praw
Poznawanie zasad powstawania zależności między ludźmi, Rozwijanie umiejętności
komunikacji w grupie, Lepsze zrozumienie powstawania konfliktów grupowych, Uświadomenie jak ważne sa zdrowe
relacje między luźmi, Budowanie umiejętności
respektowania i szanowania innych Kolacja Czas wolny - nocleg Łączna liczba
godzin zajęć w pierwszym dniu - 6 b) Program dzień II Wykonawca zobowiązuje się
zapewnić catering dla uczestników II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy),
kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), Śniadanie
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (2 godziny) - pedagogika
kultury - podsumowanie pierwszego dnia zajęć, w czasie zajęć barek kawowy,
soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem. Zajęcia z
pedagogiki przeżycia (1 godzina) - pedagogika środowiska - wprowadzenie. W
czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z
psychologiem/pedagogiem. Obiad Zajęcia z pedagogiki przeżycia ( 5 godzin) -
pedagogika środowiska - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim
na Gubałówkę (wyjazd kolejką), zjazd na zjeżdżalni grawitacyjnej na Gubałówce,
przejście promenadą z widokiem na Tatry, zjazd kolejką liniową Butorowy Wierch, Spacer po Krupówkach, pustelnia Św. Brata
Alberta. W trakcie wycieczki realizowane będą zajęcia z pedagogiki środowiska,
przez psychologa/pedagogów przy udziale licencjonowanego przewodnika
tatrzańskiego obejmujące w szczególności: Poznawanie emocji oraz sposobów
zdrowego radzenia sobie z nimi, Poznawanie przyczyn mechanizmów, skutków i
sposobów przeciwdziałania przemocy i agresji, lepsze zrozumienie własnego
zachowania, poznanie własnych psychofizycznych granic i możliwości,
uświadomienie sobie, jak przeżywam siebie i jak przeżywam innych. lepsze zrozumienie wzajemnych zależności człowieka z
otaczającą go naturą, uwrażliwienie na piękno, niepowtarzalność a przede
wszystkim na kruchość przyrody. Kolacja w formie grilla z podsumowaniem
drugiego dnia zajęć - cd. - zajęcia z pedagogiki
przeżycia( 2 godzin) - pedagogika środowiska - nocleg Łączna liczba godzin
zajęć w drugim dniu - 10 c) Program dzień III Wykonawca zobowiązuje się
zapewnić catering dla uczestników III dzień - śniadanie, II śniadanie, obiad (2
daniowy), przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), Śniadanie
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - pedagogika przygody i zabawy -
wprowadzenie. W czasie zajęć drugie śniadanie, barek kawowy, soki, ciastka,
woda mineralna. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem Zajęcia z pedagogiki
przeżycia (5 godzin) - pedagogika przygody i zabawy - udział grupy w zajęciach
w Aqua Park w Zakopanym lub Park Linowy na Gubałówce.
W trakcie zajęć realizowane będą założenia pedagogiki przygody i zabawy, przez
psychologa/pedagogów obejmujące w szczególności: Poszerzenie zdolności
konstruktywnego radzenia sobie z problemami, Nauka twórczego myślenia i
działania w otoczeniu Umiejętność pokonywania barier i własnych ograniczeń
Akceptacja samego siebie Integracja grupy i współpraca budowanie zaufania
Doświadczanie granic możliwości, Budowanie wzajemnej odpowiedzialności
Zrozumienie potrzeb, myśli i uczuć drugiego człowieka Obiad wyjazd powrotny do
Żabna Łączna liczba godzin zajęć w trzecim dniu - 6 - Zamawiający dopuszcza w
sytuacjach niezależnych od Wykonawcy po uzyskaniu zgody od przedstawiciela
Zamawiającego zorganizowanie alternatywnego programu zajęć w plenerze o
charakterze równoważnym do zaproponowanego. - prowadzenie
dokumentacji wyjazdu integracyjneco z odpowiednim
oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program
szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich zakończeniu
przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia
potwierdzającego uczestnictwo, - zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych
niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z
listą osób potwierdzających ich otrzymanie, - Zamawiający wymaga zapewnienia
sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, - uzyskanie zgody na przetwarzanie
danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z
przepisami prawa, - przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów
szkoleniowych i dydaktycznych, - zapewnienie nadzoru nad organizacją i
realizacją programu wyjazdu, - ubezpieczenie
uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, - zapewnienie
uczestnikom treningu transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego
szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi), - zapewnienie
uczestnikom treningu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w
pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie korzystania z
usługi), - zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów
mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), - zapewnienie
odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią
liczbę miejsc i stolików, - zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego
4.Warsztaty z mikro-wykładami obejmujace w szczególniości tendencje na rynku pracy, umiejętności
uniwersalne, zawodowe i adaptacyjne, umiejętności analizowania ofert pracy,
metody poszukiwania pracy (przygotowanie do rozmowy z pracodawcą - zasady
rozmowy kwalifikacyjnej), nabywanie umiejętności tworzenia wizerunku własnej
osoby - autoprezentacja, bilans własnych umiejętności i doświadczeń,
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna - ćwiczenie -
maj, czerwiec 2012 r. Wymagania Zamawiającego : -Przeprowadzenie
w 2012 roku warsztatów z mikro-wykładami w formie stacjonarnej dla grupy 12
osobowej w wymiarze 18 godzin (1godz.) w lokalu udostepnionym
przez Zamawiajacego tj. 12 godzin w miesiącu maju i 6
godzin w miesiącu czerwcu, -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram
realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji
przebiegu warsztatów z mikro-wykładami, z odpowiednim
oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program
szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu warsztatów
przekazanie Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem
zaświadczenia potwierdzającego ukończenie warsztatów z mikro-wykładami. -zapewnienie materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych
niezbędnych do przyswojenia wiedzy w formie papierowej i na płycie CD wraz z
listą osób potwierdzających ich otrzymanie. - Zamawiający wymaga zapewnienia
sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz, aby każdy uczestnik otrzymał, co
najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem
odbioru, -przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów
szkoleniowych i dydaktycznych, -prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych
z zakresu samooceny Uczestnika Projektu przed rozpoczęciem warsztatów i po ich
zakończeniu, oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć, -ubezpieczenie
uczestników warsztatów z mikro-wykładami od następstw nieszczęśliwych wypadków
powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnienie
nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego,
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w
projekcie w formie raportu z efektywności działań
oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i
umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym.
-Zapewnienie cateringu w formie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz
napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z
cateringu. 5.Poradnictwo i wsparcie indywidualne. Wymagania Zamawiającego
: -dyżury specjalistów : (doradca zawodowy, psycholog, pedagog, prawnik
zgodnie z oczekiwaniami UP) w roku 2012 (lipiec) - 88 godzin (1godz.) dla 22
osób, w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego, w ilośći
conajmniej 3 godziny na UP. Pozostała ilość wsparcia
rozpisana będzie dla najbardziej potrzebujacych,
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań
w projekcie, -prowadzenie dokumentacji doradczej z przebiegu porad, z
odpowiednim oznakowaniem promocyjnym logo POKL, listy obecności. Po zakończeniu
dyżurów przekazanie zamawiającemu orginałów tych
dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego korzystanie z
poradnictwa i wsparcia indywidualnego, -ubezpieczenie uczestników dyżurów
specjalistów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w
drodze do i z miejsca dyżurów, 6.Zorganizowanie i finansowanie uczestnictwa w
grupie wsparcia (samopomocowej). Wymagania Zamawiającego : -Zorganizowanie
i przeprowadzenie grupy wsparcia dla 22 osób w łacznej
liczbie 32 godzin(1godz.) w miesiącach sierpień, wrzesień, październik i
listopad 2012 r. W każdym miesiącu winno się odbyć 2 spotkania każde po 4
godziny. -Zorganizowanie w ramach grupy wsparcia specjalistycznych konsultacji
i porad (np. pedagoga, psychologa, prawnika) w
wymiarze miniumum 6 godzin dla jednego lub więcej
specjalistów w zależności od potrzeb beneficjentek.
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań
w projekcie, -prowadzenie dokumentacji, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym
- logo POKL, lista obecności. Po zakończeniu zajęć przekazanie Zmawiającemu orginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia
potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach grupy wsparcia, -ubezpieczenie
uczestników grupy wsparcia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w
trakcie oraz w drodze do i z miejsca zajęć, -zapewnienie na zajęciach grupy
wsparcia poczęstunku w formie ciastek, kawy, herbaty, soków, wody mineralnej -
potwierdzenie korzystania z poczęstunku. UWAGA : 1godz.
= 45 minut.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
Przewiduje
się zamówienia uzupełniające tego samego rodzaju w wysokości do 20% wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr
2, b)wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej dotyczącej świadczenia usług, pośrednictwa pracy, doradztwa
personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej, c)zezwolenie -
zaświadczenie o wpisie do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Firmy
Szkoleniowe - akredytacja WUP d)zaświadczenie o wpisie do rejestru
organizatorów turystyki i pośredników turystycznych
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr
2, b)wykaz posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem
przynajmniej trzech cykli szkoleniowego na wyjeździe dla minimum 96 osób w
jednym cyklu, w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu
zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie, c)wykaz
posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej
jednego cyklu szkoleniowego w miejscu i na wyjeździe w okresie ostatnich trzech
lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w
zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została
wykonana należycie, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00
tys. zł
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr
2,
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr
2, b)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (załącznik nr 5), tj.
co najmniej : - dwie osoby posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek
psychologia z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie psychologa, która
przeprowadziła co najmniej 3 zajęcia (warsztaty) o tematyce odpowiadającej
przedmiotowi zamówienia - 4 osobami posiadającymi wykształcenie pedagogiczne z
co najmniej 2 krotnym doświadczeniem w zajmowaniu się grupą dzieci w wieku do 18 lat
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr
2,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję, zezwolenie lub licencję
·
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 08:00, miejsce:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno pokój 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowane ze
środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII
Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upwszechnienie
aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak