Plik w formacie PDF

Wynik postępowania


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zabno.pl


Żabno: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów i warsztatów psychologicznych, psychologiczno-pedagogicznych, warsztatów z mikro-wykładami, poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej, w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
Numer ogłoszenia: 122754 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 645 65 60, 645 64 33, faks 14 645 64 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów i warsztatów psychologicznych, psychologiczno-pedagogicznych, warsztatów z mikro-wykładami, poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej, w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningów i warsztatów w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Program składa się z następujących elementów : 1.Treningi i warsztaty psychologiczne obejmujące w szczególności: zajęcia integracyjne, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, bariery komunikacji interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, współpraca w realizacji zadań, trening asertywności i redukcji frustracji, zasoby, ograniczenia i granice - budowanie adekwatnej samooceny, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, planowanie własnego rozwoju - cele życiowe i zawodowe - termin maj- sierpień 2012r. Wymagania Zamawiającego : -przeprowadzenie w roku 2012 treningów i warsztatów psychologicznych (w formie wyjazdowej i stacjonarnej) dla grupy 12 osób w wymiarze 68 godzin (1godz.); 22 godziny podczas wyjazdu 3 dniowego w miesiącu czerwcu, w dniach piątek, sobota, niedziela, 24 godziny w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego (4 dni po 6 godzin) w miesiącu maj(6 godzin), czerwiec(6 godzin), lipiec (12godzin). 22 godziny zgodnie z punktem 3 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnym z elementami pedagogiki przeżycia -przeprowadzenie trzydniowych treningów i warsztatów o charakterze integracyjnym dla otoczenia beneficjentów ( ok. 36 osób) na wyjeździe w miejscu i czasie ustalonym dla w/w grupy 12 beneficjentów w ilości 22 godzin. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem, -Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 90 do 150 km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich zakończeniu przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów, -zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie, -prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych w zakresie samooceny Uczestnika Projektu przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć, -uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa, -Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, oraz aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru, -przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, -zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego, -ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy przyjąć ok. 36 osób) transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), -zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików, -Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników i ich otoczenia - I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie korzystania z cateringu). -zapewnienie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) potwierdzenie korzystania z posiłku. -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym. - zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiającego -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w czerwcowych wyjazdowych treningów i warsztatów w terminie innym niż treningi i warsztaty opisane w punkcie 2 tj. Treningi i warsztaty psychologiczno-pedagogiczne 2.Treningi i warsztaty psychologiczno-pedagogiczne dla rodziców mających trudności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych obejmować będą między innymi : normy i zasady współżycia w rodzinie i jej otoczeniu, zasady komunikacji interpersonalnej oraz bariery w komunikacji, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście rodziny i jej otoczenia, trening redukcji frustracji, planowanie własnego rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie - termin maj- sierpień 2012r. Wymagania Zamawiającego : przeprowadzenie w roku 2012 treningów i warsztatów psychologiczno-pedagogicznych (w formie wyjazdowej i stacjonarnej) dla grupy : 10 osób w wymiarze 68 godzin(1godz.); 22 godziny podczas wyjazdu 3 dniowego, wyjazd w miesiącu czerwcu w dniach piatek, sobota, niedziela. 24 godziny w miesiącach maj (6 godzin), czerwiec (6 godzin), lipiec (12 godzin) w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego ( 4 dni po 6 godzin), 22 godziny zgodnie z punktem 3 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnym z elementami pedagogiki przeżycia -przeprowadzenie trzydniowych treningów i warsztatów o charakterze integracyjnym dla otoczenia beneficjentów (ok. 30 osób) na wyjeździe w miejscu i czasie ustalonym dla w/w grupy 10 beneficjentów w ilości 22 godzin. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem, -Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 90 do 150 km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym-logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu treningu przekazania oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów. -zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie. - Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru, -przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych -prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych w zakresie samooceny Uczestnika projektu przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć, -uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa, -zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego, -ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy przyjąć ok. 30 osób) transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem, (potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie uczestnikom treningów i ich otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami, (potwierdzenie korzystania z usługi), -zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), -zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików, -Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników i ich otoczenia I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie korzystania z cateringu) -Zapewnienie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z posiłku, -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym. -zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w czerwcowych wyjazdowych treningów i warsztatów w terminie innym niż treningi i warsztaty opisane w punkcie 1 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne 3.Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnmy z elementami pedagogiki przeżycia dla uczestników projektu i ich otoczenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Termin realizacji - weekend (piątek, sobota, niedziela) w miesiącu sierpniu 2012r. Wymagania zamawiającego -Zorganizowanie trzydniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjny z elementami pedagogiki przeżycia dla 88 osób tj. 22 Beneficjentów i 66 osób otoczenia (w tym ok. 30 dorosłych 58 dzieci) -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem. - Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 150 do 200km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa - Wyjazd integracyjno-edukacyjny winien obejmować następujący program: a) Program dzień I 7:00 Zbiórka na parkingu w miejscowości Żabno, i wyjazd z Żabna do ośrodka szkoleniowego Przyjazd do ośrodka: Zakwaterowanie, śniadanie Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla wszystkich uczestników I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - wprowadzenie - zajęcia dla całej grupy (gry, zabawy integracyjne i edukacyjne dla dzieci) w czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia realizowane przez psychologa/pedagoga. Obiad Zajęcia z pedagogiki przeżycia (5 godzin) - pedagogika kultury - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim do: Muzeum Tatrzańskiego, Miejska Galeria Sztuki, Cmentarz na Pęksowym Brzysku, Zwiedzanie Mogiły Ofiar I Wojny Światowej, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach - poznanie historii najsłynniejszego kościoła w Zakopanem postawionego jako wotum dziękczynne przez górali za ocalenie życia papieżowi Janowi Pawłowi II. W trakcie wycieczki realizowane będą zajęcia z pedagogiki kultury, przez psychologa/pedagogów przy udziale licencjonowanego przewodnika tatrzańskiego obejmujące w szczególności: Budowa poczucia własnej wartości i obrona swoich praw Poznawanie zasad powstawania zależności między ludźmi, Rozwijanie umiejętności komunikacji w grupie, Lepsze zrozumienie powstawania konfliktów grupowych, Uświadomenie jak ważne sa zdrowe relacje między luźmi, Budowanie umiejętności respektowania i szanowania innych Kolacja Czas wolny - nocleg Łączna liczba godzin zajęć w pierwszym dniu - 6 b) Program dzień II Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), Śniadanie Zajęcia z pedagogiki przeżycia (2 godziny) - pedagogika kultury - podsumowanie pierwszego dnia zajęć, w czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem. Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - pedagogika środowiska - wprowadzenie. W czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem. Obiad Zajęcia z pedagogiki przeżycia ( 5 godzin) - pedagogika środowiska - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim na Gubałówkę (wyjazd kolejką), zjazd na zjeżdżalni grawitacyjnej na Gubałówce, przejście promenadą z widokiem na Tatry, zjazd kolejką liniową Butorowy Wierch, Spacer po Krupówkach, pustelnia Św. Brata Alberta. W trakcie wycieczki realizowane będą zajęcia z pedagogiki środowiska, przez psychologa/pedagogów przy udziale licencjonowanego przewodnika tatrzańskiego obejmujące w szczególności: Poznawanie emocji oraz sposobów zdrowego radzenia sobie z nimi, Poznawanie przyczyn mechanizmów, skutków i sposobów przeciwdziałania przemocy i agresji, lepsze zrozumienie własnego zachowania, poznanie własnych psychofizycznych granic i możliwości, uświadomienie sobie, jak przeżywam siebie i jak przeżywam innych. lepsze zrozumienie wzajemnych zależności człowieka z otaczającą go naturą, uwrażliwienie na piękno, niepowtarzalność a przede wszystkim na kruchość przyrody. Kolacja w formie grilla z podsumowaniem drugiego dnia zajęć - cd. - zajęcia z pedagogiki przeżycia( 2 godzin) - pedagogika środowiska - nocleg Łączna liczba godzin zajęć w drugim dniu - 10 c) Program dzień III Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników III dzień - śniadanie, II śniadanie, obiad (2 daniowy), przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), Śniadanie Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - pedagogika przygody i zabawy - wprowadzenie. W czasie zajęć drugie śniadanie, barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem Zajęcia z pedagogiki przeżycia (5 godzin) - pedagogika przygody i zabawy - udział grupy w zajęciach w Aqua Park w Zakopanym lub Park Linowy na Gubałówce. W trakcie zajęć realizowane będą założenia pedagogiki przygody i zabawy, przez psychologa/pedagogów obejmujące w szczególności: Poszerzenie zdolności konstruktywnego radzenia sobie z problemami, Nauka twórczego myślenia i działania w otoczeniu Umiejętność pokonywania barier i własnych ograniczeń Akceptacja samego siebie Integracja grupy i współpraca budowanie zaufania Doświadczanie granic możliwości, Budowanie wzajemnej odpowiedzialności Zrozumienie potrzeb, myśli i uczuć drugiego człowieka Obiad wyjazd powrotny do Żabna Łączna liczba godzin zajęć w trzecim dniu - 6 - Zamawiający dopuszcza w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy po uzyskaniu zgody od przedstawiciela Zamawiającego zorganizowanie alternatywnego programu zajęć w plenerze o charakterze równoważnym do zaproponowanego. - prowadzenie dokumentacji wyjazdu integracyjneco z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich zakończeniu przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo, - zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie, - Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, - uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa, - przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, - zapewnienie nadzoru nad organizacją i realizacją programu wyjazdu, - ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, - zapewnienie uczestnikom treningu transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi), - zapewnienie uczestnikom treningu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie korzystania z usługi), - zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), - zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików, - zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego 4.Warsztaty z mikro-wykładami obejmujace w szczególniości tendencje na rynku pracy, umiejętności uniwersalne, zawodowe i adaptacyjne, umiejętności analizowania ofert pracy, metody poszukiwania pracy (przygotowanie do rozmowy z pracodawcą - zasady rozmowy kwalifikacyjnej), nabywanie umiejętności tworzenia wizerunku własnej osoby - autoprezentacja, bilans własnych umiejętności i doświadczeń, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna - ćwiczenie - maj, czerwiec 2012 r. Wymagania Zamawiającego : -Przeprowadzenie w 2012 roku warsztatów z mikro-wykładami w formie stacjonarnej dla grupy 12 osobowej w wymiarze 18 godzin (1godz.) w lokalu udostepnionym przez Zamawiajacego tj. 12 godzin w miesiącu maju i 6 godzin w miesiącu czerwcu, -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji przebiegu warsztatów z mikro-wykładami, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu warsztatów przekazanie Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie warsztatów z mikro-wykładami. -zapewnienie materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie. - Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz, aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru, -przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, -prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych z zakresu samooceny Uczestnika Projektu przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu, oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć, -ubezpieczenie uczestników warsztatów z mikro-wykładami od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, -zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego, -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym. -Zapewnienie cateringu w formie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z cateringu. 5.Poradnictwo i wsparcie indywidualne. Wymagania Zamawiającego : -dyżury specjalistów : (doradca zawodowy, psycholog, pedagog, prawnik zgodnie z oczekiwaniami UP) w roku 2012 (lipiec) - 88 godzin (1godz.) dla 22 osób, w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego, w ilośći conajmniej 3 godziny na UP. Pozostała ilość wsparcia rozpisana będzie dla najbardziej potrzebujacych, -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji doradczej z przebiegu porad, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym logo POKL, listy obecności. Po zakończeniu dyżurów przekazanie zamawiającemu orginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego korzystanie z poradnictwa i wsparcia indywidualnego, -ubezpieczenie uczestników dyżurów specjalistów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca dyżurów, 6.Zorganizowanie i finansowanie uczestnictwa w grupie wsparcia (samopomocowej). Wymagania Zamawiającego : -Zorganizowanie i przeprowadzenie grupy wsparcia dla 22 osób w łacznej liczbie 32 godzin(1godz.) w miesiącach sierpień, wrzesień, październik i listopad 2012 r. W każdym miesiącu winno się odbyć 2 spotkania każde po 4 godziny. -Zorganizowanie w ramach grupy wsparcia specjalistycznych konsultacji i porad (np. pedagoga, psychologa, prawnika) w wymiarze miniumum 6 godzin dla jednego lub więcej specjalistów w zależności od potrzeb beneficjentek. -Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie, -prowadzenie dokumentacji, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, lista obecności. Po zakończeniu zajęć przekazanie Zmawiającemu orginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach grupy wsparcia, -ubezpieczenie uczestników grupy wsparcia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca zajęć, -zapewnienie na zajęciach grupy wsparcia poczęstunku w formie ciastek, kawy, herbaty, soków, wody mineralnej - potwierdzenie korzystania z poczęstunku. UWAGA : 1godz. = 45 minut.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·                Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·                Przewiduje się zamówienia uzupełniające tego samego rodzaju w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·                Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o              Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b)wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej świadczenia usług, pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej, c)zezwolenie - zaświadczenie o wpisie do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Firmy Szkoleniowe - akredytacja WUP d)zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o              Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b)wykaz posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej trzech cykli szkoleniowego na wyjeździe dla minimum 96 osób w jednym cyklu, w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie, c)wykaz posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej jednego cyklu szkoleniowego w miejscu i na wyjeździe w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 tys. zł

·        III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o              Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,

·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o              Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (załącznik nr 5), tj. co najmniej : - dwie osoby posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek psychologia z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie psychologa, która przeprowadziła co najmniej 3 zajęcia (warsztaty) o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - 4 osobami posiadającymi wykształcenie pedagogiczne z co najmniej 2 krotnym doświadczeniem w zajmowaniu się grupą dzieci w wieku do 18 lat

·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o              Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                koncesję, zezwolenie lub licencję

·                wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upwszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ