Ogłoszenio o unieważnieniu postepowania
Ogłoszenio o zmianie ogłoszenia
Modyfikacja SIWZ - zmiana terminu składania ofert
Odpowiedzi na pytania Oferenta
Adres strony internetowej,
na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żabno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie.
Numer ogłoszenia: 108394 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1,
33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora
Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły
Podstawowej w Żabnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem
zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą
Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie. Wartość robót budowlanych według kosztorysu
inwestorskiego 5913567,37 PLN. II. Do obowiązków
Inspektora Nadzoru należy: 1.Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z
prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie
robót budowlanych wraz z kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego
zadania 2.Weryfikacja, wspólnie z Zamawiającym dokumentacji projektowej.
3.Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo
- finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych,
pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację. 4.Prowadzenie
miesięcznych rozliczeń z Zamawiającym. 5.Prowadzenie dziennika korespondencji z
udziałem: Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6.Kontrola techniczna
robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa
budowlanego i sztuką budowlaną. 7.Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów
odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie
fakturowania. 8.Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót.. 9.Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych lub
wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
10.Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu
nadzorowanych robót. 11.Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń
technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w
przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń.
12.Dokonywanie odbiorów częściowych prawidłowo wykonanych robót od wykonawcy.
13.Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 14.Opracowanie
projektu protokołu odbioru robót. 15.Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu
postanowień umowy na roboty i prace projektowe. 16.Na wniosek Zamawiającego,
udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 17.Zapewnienie
skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w
przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde
wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24
godzinnym wyprzedzeniem (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu). 18.Sprawdzenie
materiałów i dokumentacji przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę
robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 19.Uczestnictwo w
odbiorze końcowym inwestycji. 20.Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo -
finansowym inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których
mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.wykaz
wykonanych usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
Oferent wykonał 1 usługę o wartości brutto co najmniej 4 000
000,00 zł.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których
mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których
mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Osoby konieczne do wykonania zamówienia
: -Inspektor nadzoru budowy posiadający uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
na obiektach objętych nadzorem konserwatora zabytków; -Inspektor nadzoru w
branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej
instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i
urządzenia elektroenergetyczne - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w
branży drogowej - bez ograniczeń; c.oświadczenie,
że osoby wskazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą
spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których
mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby,
której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli
w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków
Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na
lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna,
Działanie 6.1. Rozwój miast, Schemat A : Projekty
realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do pobrania :