Informacja o udzieleniu zamówienia
Żabno: Remont pomieszczeń
przedszkola i kuchni w Szkole Podstawowej w Gorzycach
- etap I
Numer ogłoszenia: 198008 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
pomieszczeń przedszkola i kuchni w Szkole Podstawowej w Gorzycach - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń przedszkola i kuchni w Szkole Podstawowej w Gorzycach - etap
I.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach:
2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie
wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki
określone w art. 22. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają doświadczenie w zakresie
realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co
najmniej 1 zadanie o wartości minimum 300 000,00 PLN. Spełnia/nie spełnia..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań : 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi
określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1
referencje w zakresie wykonywania robót remontowo budowlanych lub wznoszenia
budowli z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy
z tego okresu, której wartość przekracza 300 000,00 zł. 5. Wykonawca mający
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty
mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagieły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagieły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :