Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Opracowanie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z Wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwie
Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Żabno

Numer ogłoszenia: 57845 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014) 6456420.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z Wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwie
Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Żabno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań:
1.Studium Wykonalności.
2.Materiały do Wniosku do Funduszu Spójności.
3.Dokumentacja przetargowa na usługi i roboty związane z realizacją Przedsięwzięcia
4.Dokumentacja przetargowa winna zostać opracowana na bazie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca oceni dokumentację projektową, w szczególności jej kompletność z punktu widzenia potrzeb materiałów przetargowych, oraz wykona niezbędne prace koordynujące zakres poszczególnych projektów oraz ewentualne niezbędne uzupełnienia elementów dokumentacji technicznej dla potrzeb przygotowania materiałów przetargowych.
5.Prezentacja przedsięwzięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00-0, 74.13.15.00-1, 74.14.19.00-8, 74.14.11.00-0, 74.14.15.20-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                    Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

·                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.

1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do IDW, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się złożenie jednego wspólnego oświadczenia, lub złożenie oświadczeń oddzielnie przez każdego z Wykonawców, jeżeli spełniają wymagania Zamawiającego samodzielnie) oraz spełniać następujące warunki udziału
w postępowaniu:

1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców,
- dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1.a),b),c),d), musi złożyć każdy
Wykonawców.
-oświadczenie o którym mowa w pkt.1 składane jest wspólnie na jednym formularzu przez Wykonawców występujących wspólnie, (podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców lub pełnomocnika), lub oddzielnie przez każdego z Wykonawców w przypadku spełniania samodzielnie wymagań postawionych przez Zamawiającego.

2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat
(przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 10 osób.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW;
b)wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie:
b.1)co najmniej 2 Studia Wykonalności stanowiące element Wniosku do Funduszu Spójności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości netto nakładów inwestycyjnych powyżej 50 mln PLN, w tym co najmniej jedno Studium dla przedsięwzięcia dotyczącego aglomeracji powyżej 100 000 RLM stanowiące element wniosku przyjętego przez Komisję Europejską, Przez wartość netto nakładów inwestycyjnych przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie Zamawiający do przeliczenia na złote przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia;
b.2)co najmniej 1 specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ), opracowaną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
i warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych na realizację robót
w zakresie komunalnych systemów gospodarki wodno-ściekowej;
Akceptowane będą również specyfikacje istotnych warunków zamówienia opracowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie zamówień publicznych innych państw dla zamówień realizowanych poza RP oraz specyfikacje wykonane zgodnie z procedurami, o których mowa w art. 4 pkt 1 lit. a) i c) ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej:
-wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą,
-wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,
-wskazanie zakresu usług,
-wskazanie wartości inwestycji,
-wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
-wskazanie miejsca wykonania,
-opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:
-warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców,
-dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy
w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
a)Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych; przy innej walucie Zamawiający, do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP
i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:
-warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców,
-ww dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

2.Stosownie do treści §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
o których mowa powyżej:
1)w pkt 1.1).a), 1.1).c) i 1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2)w pkt 1.1).b), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp;
3)dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1) lit. a i lit. b oraz ppkt 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)dokument, o którym mowa powyżej w ppkt 1) lit. c, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej
w pkt 2.1) - 2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ppkt 3) i 4) terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić).
Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 i 2, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IDW muszą być przedstawione w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 13:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ