Ogłoszenie o unieważnieniu postepowania
Odpowiedzi na pytania Oferentów
Żabno: Budowa budynku w Siedliszowicach w wyniku którego powstanie
8 lokali socjalnych
Numer ogłoszenia: 229303 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373,
fax. (014) 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku w Siedliszowicach w wyniku
którego powstanie 8 lokali socjalnych.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty
budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku w Siedliszowicach w wyniku którego powstanie 8 lokali socjalnych.
II.1.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE
ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz
spełniają warunki określone w art. 22. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają
doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 300 000,00
PLN. Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr
3) oraz co najmniej 1 referencje w zakresie wykonywania robót remontowo budowlanych
lub wznoszenia budowli z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość przekracza 300 000,00
zł..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia,
które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie
zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Zaakceptowany przez
oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4. 3.Wypełniony kosztorys
ofertowy. 4.Harmonogram rzeczowo - finansowy w którym
należy określić zakres prac w 2008 r. i 2009 r. W 2008 r. zakres rzeczowo -
finansowy robót nie może być niższy niż 95 000,00 zł oraz nie może przekroczyć
kwoty 98 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.5) Termin związania
ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :