Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Odpowiedzi na pytania Oferentów

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żabnie ul. Jana 3 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 60 000 EURO, dotyczący dostawy kostki brukowej.

Przedmiotem zamówienia obejmuje :

-         Kostka brukowa Holland szara 10x20 gr. 6 cm - 930 m2

-         Kostka brukowa Holland czerwona 10x20 gr. 6 cm - 140 m2

-         Krawężnik drogowy prosty szary 15x100x30 - 645 mb

-         Obrzeże trawnikowe szare 6x20x100 - 530 mb

-         Płytki chodnikowe szare 50x50x7 cm - 180 szt.

-         Kostka brukowa Holland szara10x20 gr. 8 cm - 50 m2

-         Obrzeże trawnikowe czerwone 6x20x100 - 40 mb

-         Krawężnik najazdowy szary1 5x100x22 - 50 mb na potrzeby MGZGK w Żabnie.

Do obowiązków Dostawcy należy transport materiałów wraz z rozładunkiem na teren bazy MGZGK w Żabnie, ul. Jana 3.

SIWZ można odebrać w MGZGK w Żabnie ul. Jana 3 – pokój kadr - w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 60 41 lub pobrać ze strony internetowej http://www.zabno.pl

Oferty należy składać  w zaklejonych kopertach w siedzibie zamawiającego - pokój kadr - do dnia  20.02.2007 rok do godziny 7.55.

Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.00.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

1.      Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy.

2.      Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :

1.      Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

2.      Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Termin dostawy – 20 dni od daty podpisania umowy.

Cena – 100 %. Zamawiający nie wymaga wadium.

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ