Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 60 000 Euro dotyczący zadania pod nazwą „Odbudowa
zniszczonej nawierzchni drogi gminnej ul. Pawęzowska
dz. nr 1615 w Łęgu Tarnowskim”.
Wspólny słownik
zamówień (CPV): 45233142-6.
SIWZ można odebrać w UM w Żabnie
pokój nr 24 w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645
63 73, fax 014 645 64 20 lub pobrać ze strony
internetowej www.zabno.pl.
Uprawniony do kontaktu z
oferentami – Kazimierz Kosiński, Paweł Łazarz.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w Urzędzie
Miejskim w Żabnie pok. nr 11 do dnia
01.06.2007 rok do godziny 8.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.05.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
ü
Nie wykluczeni z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.
ü
Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
ü
Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym
zakresie – wykonali co najmniej 3 zadania o wartości
minimum 130 000,00 PLN
ü
Udzielą gwarancji na okres minimum 24 miesięcy
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań, tj. :
ü
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
ü
Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
ü
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
ü
Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co
najmniej 3 referencje w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych z
ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego
okresu, których wartość każdej przekracza 130 000,00 zł.
Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia.
ü
Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
ü
Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.
ü
Wypełniony kosztorys ofertowy
Termin wykonania
– 30 dni od daty podpisania
umowy.
Kryteria oceny oferty : cena
– 100%.
Zamawiający nie wymaga wadium.
Oferent
jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Żabno, 23.05.2007 r.
Załączniki do pobrania :