Odpowiedzi na pytania Oferenta - 10.11.2015 r.
Odpowiedzi na pytania Oferenta 2 - 10.11.2015 r.
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żabno: Dostawa energii elektrycznejdla potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek
organizacyjnych Gminy Żabno w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2017r.
Numer ogłoszenia: 297752 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznejdla
potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w okresie
01.01.2016r. - 31.12.2017r..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz.
1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Żabno oraz
jednostek organizacyjnych Gminy Żabno, tj. 1.Miejsko - Gminna Biblioteka
Publiczna w Żabnie, ul. Jagiełły 16, 33-240 Żabno 2.Ośrodek Pomocy Społecznej w
Żabnie, ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno 3.Gminne Centrum Kultury w Żabnie,
ul. Jagiełły 16, 33-240 Żabno 4.Publiczne Przedszkole w Łęgu Tarnowskim, ul.
Witosa 187A, 33-131 Łęg Tarnowski 5.Publiczne Przedszkole w Niedomicach, ul.
Szkolna 2, 33-132 Niedomice 6.Publiczne Przedszkole w Żabnie, ul. Jagiełły 12,
33-240 Żabno 7.Szkoła Podstawowa w Żabnie, Jagiełły 18, 33-240 Żabno 8.Szkoła
Podstawowa w Bobrownikach Wielkich, ul. Długa 63, 33-131 Bobrowniki Wielkie
9.Szkoła Podstawowa w Łęgu Tarnowskim, ul. Witosa 140, 33-131 Łęg Tarnowski
10.Szkoła Podstawowa w Odporyszowie, Zwiernik, 41, 33-240 Odporyszów 11.Szkoła
Podstawowa w Sieradzy, Sieradza 70, 33-240 Żabno 12.Publiczne Gimnazjum w
Żabnie, Jagiełły 18, 33-240 Żabno 13.Publiczne Gimnazjum w Łęgu Tarnowskim, ul.
Tarnowska 158, 33-131 Łęg Tarnowski 14.Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum
Publicznego w Niedomicach, ul. Szkolna 2, 33-132 Niedomice 15.Zespół Szkoły
Podstawowej, Gimnazjum Publicznego i Przedszkola w Otfinowie, Otfinów 58,
33-250 Otfinów 16.Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie, Rynek
29, 33-240 Żabno 17.Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. św. Jana
3, 33-240 Żabno Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od
01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. wynosi 2915,732 MWh. Niniejsze zamówienie nie
obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu
zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz)
zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz
projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z zał. nr
1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2
(pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających |
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełnienia warunków
udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie
art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie
art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie
art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie
art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z:
a)rezygnacją przez Zamawiającego z punktów poboru energii elektrycznej
wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku przekazania, sprzedaży,
wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji
punktu poboru energii; b)ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów
poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, w wielkości nie
większej niż 20%. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii będzie się
odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki
rozliczeniowej. Zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej jest
możliwe jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz
wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy; c)ze zmianą stawek podatku VAT
związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia
za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmian zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Załączniki do pobrania :