Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żabno: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno,
Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż,
Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice,
Siedliszowice, Pasieka Otfinowska
Numer ogłoszenia: 75743 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe,
Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice,
Pasieka Otfinowska.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze II
obejmującym miejscowości: Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów,
Kłyż, Nieciecza, Goruszów,
Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska, w sposób
zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do
ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomu masy
odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach (Dz.U.2013.1399), oraz z zapisami Planem Gospodarki Odpadami
Województwa Małopolskiego, którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr
XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz
zmianami do uchwały Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania
Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego tj. Uchwała nr
XXVIII/460/12 SWM z dnia 29 października 2012 r., Uchwała nr XXIX/482/12 SWM z
dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr XXXIII/560/13 SWM z dnia 25 lutego 2013
r., Uchwała nr XLIV/709/13 z dnia 2 grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX/785/14 z
dnia 31.03.2014 r., Uchwała nr LI/819/14 z dnia 26 maja 2014r., Uchwała nr
LIII/832/14 z dnia 1 lipca 2014 r., oraz przepisami Regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące II sektora
Gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor II
gminy Żabno wynosi ok.65 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w
sektorze II gminy Żabno wynosi wg zameldowania 9410 osoby, wg deklaracji - 7200
osoby w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w
zabudowie jednorodzinnej - wg zameldowania 8775 osoby, wg deklaracji - 6708
osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - wg zameldowania 562
osoby, wg deklaracji - 492 osób Liczba nieruchomości w sektorze II gminy Żabno
wynosi - 2089 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2078 Liczba
budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 11 szt. Szacunkowa ilość
odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1600 Mg 12 miesięcy.
Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor II oraz
ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są
szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb
zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców.
Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości
charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie
żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych
wielkości. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia
jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy
Żabno - sektor II i zagospodarowanie w instalacji regionalnej odpowiedniej dla
regionu tarnowskiego wskazanych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady
segregowane zapewnia Wykonawca natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych
zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają
właściciele nieruchomości. Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości,
wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z odpadami, ilość
pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D
A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie
system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady
komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240l. Pojemniki zabezpieczają
właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką
odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt. II.D i II.E.3.
Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa tygodnie. 2. Selektywnie
zbierane odpady komunalne(papier, plastik, szkło, metal, opakowania
wielomateriałowe) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy
jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3 rodzaje
worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań
wielomateriałowych, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze
szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem
odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2
worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne
worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami
worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków
podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość
załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w
miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone Worki w kolorze
brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość
niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do
poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami
nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę
odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym
odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości
po 2 worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za
każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek
pusty. Powyższy zapis nie dotyczy nieruchomości w których zadeklarowano
posiadanie kompostownika. Dopuszcza się okazjonalny odbiór odpadów od
nieruchomości posiadających kompostownik. 4. Popiół Worki w kolorze czarnym o
parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych
worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych
nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i
Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu - 1 raz
w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz na 3 miesiące w
okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na
nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą
w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. 5.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i
elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym
sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego
zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6. Odpady budowlane Gospodarka
odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie
w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace
remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru
odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy
wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów gromadzonych w
kontenerach i pojemnikach 1100 l usytuowanych w wyznaczonych miejscach. Odpady
biodegradowalne odbierane będą w workach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady
komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w
kontenerach KP7 (7 m3). Kontenery zabezpieczają zarządcy poszczególnych
nieruchomości. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D
Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są
na terenie miasta Żabna. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę
kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów
usytuowanych w 3 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2
punktach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów
kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane
odpady komunalne (plastik, papier, szkło, metal, wielomateriałowe) Selektywna
zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się
odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemnik te zabezpiecza gmina. Wprowadza
się 4 rodzaje pojemników: - żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, -
niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, - czerwony na
odpady wielomateriałowe i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i
ilość pojemników podano pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscach
usytuowania kontenerów Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów
zebranych selektywnie - 2 razy w tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym
odpady zielone Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1.
zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków
dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z
zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez
Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed
pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości
worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w
systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia
na posesji worek pusty. 4.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt
elektryczny i elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i
wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać
się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do
odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i
sprzętu technicznego Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków
do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, -
pojemność - 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości
min. 60 mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk -
jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK, METAL I OPAKOWANIA
WIELOMATERIAŁOWE, worek niebieski - PAPIER, worek zielony - SZKŁO, worek
brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny - POPIÓŁ Wykonawca na 2 tygodnie
przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość
instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego
segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i rodzaj urządzeń do
gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do
realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D.
Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka
odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do
selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych -2078. Liczba i rodzaj
pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: -
120 l - ok. 1920 szt. - 240 l lub 2 x 120 l - ok. 160 szt. Liczba worków do
selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 110 000 szt. - niebieskie - ok. 37
000 szt. - zielone - ok. 57 000 szt. - brązowe - ok. 75 000 szt. - czarne - ok.
37 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z
wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o
pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów,
wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna Częstotliwość odbioru
i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie
z kontenerów usytuowanych w 3 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów
usytuowanych w 2 punktach Kontenery obsługują 11 budynków wielorodzinnych
zamieszkiwanych przez 492 osoby. Ilość punktów w których ustawione są pojemniki
na odpady selektywne: w miejscu usytuowania kontenerów - w każdym punkcie po 4
pojemniki. Pojemniki obsługują 11 budynków wielorodzinnych zamieszkiwanych
przez wg zameldowania 635 osoby, wg deklaracji - 492 osób Liczba worków do
selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 5 000 szt. E. Obowiązki Wykonawcy
przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. 1. Na 2 tygodnie przed
rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość
ulotkę informacyjną oraz harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie
realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w
poszczególnych miejscowościach (wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma
obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką
odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z
zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca winien
posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie
zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych
wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. Harmonogram winien
być tak ustalony aby poszczególne miejscowości lub ulice miały odbierane odpady
zmieszane i segregowane w ten sam dzień tygodnia np. odpady zmieszane co drugi
poniedziałek, odpady segregowane pierwsza środa miesiąca. 4. Usługa będzie
wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5.Załadunek jak i
transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy
odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie przedkładał
Zamawiającemu raz na pół roku sprawozdania z ilości odebranych i poddanych
unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych
odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630)
Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane,
segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po każdym półroczu.
Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy i ustawy. 7. Za
szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów
odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor I
dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim
Planem Gospodarki Odpadami, wykonawca zobowiązany jest wskazać instalacje
regionalną do której będzie przekazywał odpady, instalacja ta będzie wpisana w
umowie. 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne
zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3,
90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000
zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione do
dyspozycji Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania
ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4.Wadium wnoszone w
pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bank BSR oddział Żabno Nr
58 8589 0006 0290 0930 4053 0012. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu
Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 03.06.2015 r.
do godz. 08:00, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada: 1)wpis do rejestru działalności regulowanej w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
prowadzonego przez Burmistrza Żabna (w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)zezwolenie na transport
na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz.
21/ 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa
w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący
posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej: 1)usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
polegające na odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 500 Mg odpadów
w ciągu roku (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców),
2)udowodni, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej
wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne
doświadczenie). 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda: 1)przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, sporządzonego wg propozycji
formularza stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; Warunek zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i
transportu odpadów tj. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do
odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami
przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a
także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji
kompaktującej; 2)posiadania odpowiedniej do przedmiotu zamówienia bazę
transportową z zapleczem techniczno-biurowym spełniającą wymagania przepisów
budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Baza transportowa ma zapewnić
postój taboru samochodowego na jej terenie a zaplecze techniczno
biurowe ma umożliwić codzienny kontakt wykonawcy z przedstawicielem
zamawiającego. Wykonawca spełnia warunki określone w Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z
2013, poz. 122) - załączając stosowne oświadczenia 3)oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu potwierdzenia warunku posiadania osób zdolnych do
wykonania zamówienia Zamawiający żąda:: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zamawiający żąda: 1)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do
oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty). 2)oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 97
·
2 - Aspekt społeczny - 3
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :