Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żabno: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski,
Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie
Numer ogłoszenia: 73407 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec,
Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z
nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy
Żabno w sektorze I obejmującym miejscowości Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza,
Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich
poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi
metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia
13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013.1391 z póź. zm.),
zgodnie z zapisami Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego,
którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa
Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz zmianami do uchwały Nr XXV/398/12 z
dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa
Małopolskiego tj. Uchwała nr XXVIII/460/12 SWM z dnia 29 października 2012 r.,
Uchwała nr XXIX/482/12 SWM z dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr
XXXIII/560/13 SWM z dnia 25 lutego 2013 r., Uchwała nr XLIV/709/13 z dnia 2
grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX/785/14 z dnia 31.03.2014 r., Uchwała nr
LI/819/14 z dnia 26 maja 2014r., Uchwała nr LIII/832/14 z dnia 1 lipca 2014 r.,
oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
Żabno. Informacje dotyczące I sektora Gminy Żabno I. Charakterystyka gminy
Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor I gminy
Żabno wynosi ok. 40 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze I
gminy Żabno wynosi: wg zameldowania 9202 osoby, wg deklaracji - 7467 osoby
zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób
zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej: wg zameldowania - 8470 osoby, wg
deklaracji - 6948 osoby, Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej:
wg zameldowania - 732 osoby, wg deklaracji - 519 osób, Liczba nieruchomości w
sektorze I gminy Żabno wynosi - 1974 Liczba nieruchomości jednorodzinnych
wynosi - 1952 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 22 szt.
Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1600
Mg/12 miesięcy. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno
sektor I oraz ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone
ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb
zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców.
Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości
charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie
żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych
wielkości. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia
jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy
Żabno w sektorze I i zagospodarowanie w instalacji
regionalnej odpowiedniej dla regionu tarnowskiego wskazanej przez Wykonawcę
określonych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia
Wykonawca, natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów
komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości.
Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane
będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej
zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie
zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów
komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l
i 240 l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości.
Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru
podano pkt. II.D. II.E.3 Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa
tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów
komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie
workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z
tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych, - niebieski na
odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po
podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów, minimum na dwa tygodnie
przed odbiorem Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości
po 2 worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne
worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami
worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków
podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość
załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w
miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone Worki w kolorze
brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość
niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do
poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości
i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów
zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem
odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2
worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy
odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek
pusty. Powyższy zapis nie dotyczy nieruchomości w których zadeklarowano
posiadanie kompostownika. Dopuszcz się okazjonalny odbiór
odpadów od nieruchomości posiadających kompostownik. 4. Popiół Worki w kolorze
czarnym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość
niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do
poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami
nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę
popiołu - 1 razy w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz
na 3 miesiące w okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na
nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą
w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. 5.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i
elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym
sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego
zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6. Odpady budowlane Gospodarka
odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się
będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a
uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów
gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1,1 m3 usytuowanych w wyznaczonych
miejscach. Odpady biodegradowalne odbierane będą w workach. 1. Niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą
gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3) i pojemnikach 1.1 m3. Kontenery i pojemniki
zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości
objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 7 punktów usytuowania
kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest na terenie miejscowości Niedomice, 1
punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w
Niedomicach na pojemnik o obj. 1,1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez
Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów
usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2
punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1,1m3. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w
ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów
komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach
o obj. 1,1 m3. Pojemniki te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 kolory
pojemników: - żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, - niebieski na odpady z
papieru, - zielony na odpady ze szkła, - czerwony na odpady wielomateriałowe i
metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano
pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscu usytuowania kontenerów KP7 oraz
pojemnika 1.1 m3. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów
zebranych selektywnie - 1 do 2 razy w tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym
odpady zielone Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1.
zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków
dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z
zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez
Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed
pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości
worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w
systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia
na posesji worek pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt
elektryczny i elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i
wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i
odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do
odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i
sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka
worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, -
pojemność - 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości min.
60 mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk -
jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK, METAL I OPAKOWANIA
WIELOMATERIAŁOWE, worek niebieski - PAPIER, worek zielony - SZKŁO, worek
brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny - POPIÓŁ Wykonawca na 2 tygodnie
przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość
instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego
segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia
odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do realizacji
zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D. Szczegółowe
dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa
się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do selektywnej zbiórki.
Liczba budynków jednorodzinnych - 1952. Liczba i rodzaj pojemników do
gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach - 120 l - ok.
1602 szt, - 240 l lub 2 x 120 l- ok. 350 szt. Liczba
worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 100 000 szt., - niebieskie
- ok. 35 000 szt. - zielone - ok. 53 000 szt. - brązowe - ok. 75 000 szt. -
czarne - ok. 35 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych
odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem
pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 7 punktów usytuowania
kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest są na terenie miejscowości
Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden
punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1.1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu
przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z
kontenerów usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów
usytuowanych w 2 punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1.1 m3. Kontenery
obsługują 22 budynki wielorodzinne zamieszkiwanych przez- 732 osoby wg
zameldowania), - 519 osób (wg deklaracji), Ilość punktów w których ustawione są
pojemniki dla odpadów selektywnych: 7 punktów- w każdym punkcie po 4 pojemniki
o pojemności 1100 l. Pojemniki obsługują 22 budynki wielorodzinne
zamieszkiwanych przez- 732 osoby (wg zameldowania), - 519 osób (wg deklaracji).
Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 2500 szt. E. Obowiązki
Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 2 tygodnie
przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą
nieruchomość ulotkę informacyjną oraz harmonogram odbioru odpadów obowiązujący
w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych
zbiórką w poszczególnych miejscowościach (wykaz dostarczy Zamawiający). 2.
Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości
objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych
zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca
winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie
zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych
wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. Harmonogram winien
być tak ustalony aby poszczególne miejscowości lub ulice miały odbierane odpady
zmieszane i segregowane w ten sam dzień tygodnia np. odpady zmieszane co drugi
poniedziałek, odpady segregowane pierwsza środa miesiąca. 4. Usługa będzie
wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i
transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy
odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie przedkładał
Zamawiającemu raz na pół roku sprawozdania z ilości odebranych i poddanych
unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych
odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630)
Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane,
segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po każdym półroczu.
Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w
majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów
odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor I
dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim
Planem Gospodarki Odpadami, wykonawca zobowiązany jest wskazać instalacje
regionalną do której będzie przekazywał odpady, instalacja ta będzie wpisana w
umowie. 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne
zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3,
90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000
zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione do
dyspozycji Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania
ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4.Wadium wnoszone w
pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bank BSR oddział Żabno Nr
58 8589 0006 0290 0930 4053 0012. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu
Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 29.05.2015 r.
do godz. 08:00, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada: 1)wpis do rejestru działalności regulowanej w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
prowadzonego przez Burmistrza Żabna (w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)zezwolenie na transport
na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz.
21
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący
posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1)usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na
odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 500 Mg odpadów w ciągu roku
(z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców), 2)udowodni,
że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o
udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
1)przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług, sporządzonego wg propozycji formularza stanowiącego
załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca
dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów tj. co
najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania
selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem
do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2)posiadania odpowiedniej do
przedmiotu zamówienia bazę transportową z zapleczem techniczno-biurowym
spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska.
Baza transportowa ma zapewnić postoj taboru
samochodowego na jej terenie a zaplecze techniczno
biurowe ma umożliwić codzienny kontakt wykonawcy z przedstawicielem
zamawiającego. Wykonawca spełnia warunki określone w Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z
2013, poz. 122) - załączając stosowne oświadczenia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)Oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP - załącznik nr 2
SIWZ;
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie
dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zamawiający żąda: 1)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do
oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty).
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 97
·
2 - Aspekt społeczny - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany
umowy w przypadku zmiany : 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :