Wynik postępowania
Odpowiedzi na pytania Oferenta
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.zabno.pl
Żabno: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności
cywilnej Gminy Żabno wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz następstw
nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej oraz osób
wykonujących prace społecznie użyteczne
Numer ogłoszenia: 239229 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Żabno
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14
6456420.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej
Gminy Żabno wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych
wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej oraz osób wykonujących prace
społecznie użyteczne.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech
części. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia w podziale na
części lub na dowolnie wybraną część. Część I -Ubezpieczenie odpowiedzialności
cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia -Ubezpieczenie
mienia od ognia i innych zdarzeń losowych -Ubezpieczenie od kradzieży z
włamaniem i rabunku -Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego -Ubezpieczenie szyb
i przedmiotów szklanych od stłuczenia -Ubezpieczenie maszyn i sprzętu
budowlanego -Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń -Ubezpieczenie NNW osób
wykonujących prace społecznie użyteczne Część II -Ubezpieczenie komunikacyjne
Część III -Ubezpieczenie NNW strażaków - członków OSP.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej
ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego
na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0,
66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Nie jest
wymagane.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj
: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
b)Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności
ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z
przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie
odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że wykonawca
prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy
zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów
oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, ze
prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest
konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy
prawnej.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj
: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj
: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj
: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełniania ww warunków metodą spełnia
/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i
dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj
: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz
oferty - Załącznik nr 5A i / lub 5B i / lub 5C 2.Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych
dokumentów przez pełnomocnika
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego
mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Ubezpieczenie od
kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Ubezpieczenie maszyn i
sprzętu budowlanego Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń Ubezpieczenie NNW osób
wykonujących prace społecznie użyteczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: -Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia -Ubezpieczenie
mienia od ognia i innych zdarzeń losowych -Ubezpieczenie od kradzieży z
włamaniem i rabunku -Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego -Ubezpieczenie
szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia -Ubezpieczenie maszyn i sprzętu
budowlanego -Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń -Ubezpieczenie NNW osób
wykonujących prace społecznie użyteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zakres ochrony
ubezpieczeniowej - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie
komunikacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie komunikacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
66.51.61.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zakres ochrony
ubezpieczeniowej - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie NNW
strażaków - członków OSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie NNW strażaków - członków OSP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
66.51.64.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Zakres ochrony
ubezpieczeniowej - 10