Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Odpowiedzi na pytania Oferenta

Plik w formacie PDF

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zabno.pl


Żabno: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska
Numer ogłoszenia: 120349 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze II obejmującym miejscowości: Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399), oraz z zapisami Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz zmianami do uchwały Nr XXV.398.12 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego tj. Uchwała nr XXVIII.460.12 SWM z dnia 29 października 2012 r., Uchwała nr XXIX.482.12 SWM z dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr XXXIII.560.13 SWM z dnia 25 lutego 2013 r., Uchwała nr XLIV.709.13 z dnia 2 grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX.785.14 z dnia 31.03., oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00-2 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00-3 - Usługi recyclingu odpadów Informacje dotyczące II sektora Gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor II gminy Żabno wynosi ok.65 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze II gminy Żabno wynosi wg zameldowania 9379 osoby, wg deklaracji - 7376 osoby w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej - wg zameldowania 8817 osoby, wg deklaracji - 6902 osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - wg zameldowania 562 osoby, wg deklaracji - 474 osób Liczba nieruchomości w sektorze II gminy Żabno wynosi - 2264 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2254 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 10 szt. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1200 Mg.12 miesięcy. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor I oraz ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żabno - sektor II i zagospodarowanie w instalacji regionalnej odpowiedniej dla regionu tarnowskiego wskazanych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości. Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt. II.D i II.E.3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne(papier, plastik, , szkło, metal) (kody 200101, 150101, 200102, 150107, 200139, 150102, 200140, 150104) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego i metal, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone( (kod 200108,200201) Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Nie dotyczy nieruchomości wyposażonych w kompostowniki do gromadzenia odpadów biodegradowalnych. 4. Popiół (kod 200199) Worki w kolorze czarnym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu - 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz na 3 miesiące w okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 5. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136).Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1100 l usytuowanych w wyznaczonych miejscach. Odpady biodegradowalne odbierane będą w workach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3). Kontenery zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 3 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (plastik, papier, szkło, metal, wielomateriałowe) (kody 200101, 150101, 200102, 150107, 200139, 150102, 200140, 150104, 150105) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemnik te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 rodzaje pojemników: - żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, - czerwony na odpady wielomateriałowe i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscach usytuowania kontenerów Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 2 razy w tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym odpady zielone(kod 200108,200201) Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 4.Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane. Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości min. 60 mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk - jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK i METAL, worek niebieski - PAPIER, worek zielony - SZKŁO, worek brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny - POPIÓŁ Wykonawca na 1 tydzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych -2254. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: - 120 l - ok. 2100 szt. - 240 l lub 2 x 120 l - ok. 160 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 55 000 szt. - niebieskie - ok. 28 000 szt. - zielone - ok. 41000 szt. - brązowe - ok. 55 000 szt. - czarne - ok. 28 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 3 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach Kontenery obsługują 10 budynków wielorodzinnych zamieszkiwanych przez 700 osób. Ilość punktów w których ustawione są pojemniki na odpady selektywne: w miejscu usytuowania kontenerów - w każdym punkcie po 4 pojemniki. Pojemniki obsługują 10 budynków wielorodzinnych zamieszkiwanych przez wg zameldowania 562 osoby, wg deklaracji - 474 osób Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 5 000 szt. E. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 1 tydzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach ( wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po każdym kwartale. Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor II dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione do dyspozycji Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 17.05.2013r. do godz. 08:00, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwania, o którym w art. 26 ust.3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictwa chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Oryginał wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt.3, ppkt b-e) należy załączyć do oferty. 15.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a)z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, b)gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, c)gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy. 2.Zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ