Odpowiedzi na pytania Oferenta
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Żabno:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości,
na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: :
Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż,
Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice,
Siedliszowice, Pasieka Otfinowska
Numer ogłoszenia: 120349 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Żabno
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14
6456420.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w
gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II
obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów,
Kłyż, Nieciecza, Goruszów,
Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze II obejmującym
miejscowości: Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów,
Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska, w sposób
zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do
ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomu masy
odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach (Dz.U.2013.1399), oraz z zapisami Planem Gospodarki Odpadami
Województwa Małopolskiego, którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr
XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz
zmianami do uchwały Nr XXV.398.12 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania
Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego tj. Uchwała nr
XXVIII.460.12 SWM z dnia 29 października 2012 r., Uchwała nr XXIX.482.12 SWM z
dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr XXXIII.560.13 SWM z dnia 25 lutego 2013
r., Uchwała nr XLIV.709.13 z dnia 2 grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX.785.14 z
dnia 31.03., oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na
terenie Gminy Żabno. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 - Usługi
odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00-2 - Usługi gospodarki
odpadami 90.51.40.00-3 - Usługi recyclingu odpadów Informacje dotyczące II
sektora Gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia
sektor II gminy Żabno wynosi ok.65 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców
w sektorze II gminy Żabno wynosi wg zameldowania 9379 osoby, wg deklaracji -
7376 osoby w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała
w zabudowie jednorodzinnej - wg zameldowania 8817 osoby, wg deklaracji - 6902
osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - wg zameldowania 562
osoby, wg deklaracji - 474 osób Liczba nieruchomości w sektorze II gminy Żabno
wynosi - 2264 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2254 Liczba
budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 10 szt. Szacunkowa ilość
odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1200 Mg.12 miesięcy.
Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor I oraz
ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są
szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego,
z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców. Wykonawca przy
określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna
indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego
wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. II.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żabno - sektor II i
zagospodarowanie w instalacji regionalnej odpowiedniej dla regionu tarnowskiego
wskazanych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia
Wykonawca natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów
komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości.
Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane
będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej
zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie
zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów
komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
(kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w
pojemnikach 120 l i 240l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych
nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich
wystawiania do odbioru podano pkt. II.D i II.E.3. Częstotliwość odbioru i
wywozu przez Wykonawcę: co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady
komunalne(papier, plastik, , szkło, metal) (kody 200101, 150101, 200102,
150107, 200139, 150102, 200140, 150104) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych
na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym.
Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa
sztucznego i metal, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze
szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem
odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2
worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne
worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami
worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków
podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość
załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w
miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone( (kod 200108,200201)
Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia
Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków
dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z
właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu
przez Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed
pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej
nieruchomości po 2 worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w
systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia
na posesji worek pusty. Nie dotyczy nieruchomości wyposażonych w kompostowniki
do gromadzenia odpadów biodegradowalnych. 4. Popiół (kod 200199) Worki w
kolorze czarnym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca.
Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do
poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami
nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę
popiołu - 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz
na 3 miesiące w okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na
nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą
w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. 5. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt
elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136).Gospodarka odpadami
wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6.
Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy
zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między
właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B.
Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie
system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1100 l
usytuowanych w wyznaczonych miejscach. Odpady biodegradowalne odbierane będą w
workach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301)
Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7
m3). Kontenery zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość
nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 5 punktów
usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta
Żabna. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z
poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 3
punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10
szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (plastik,
papier, szkło, metal, wielomateriałowe) (kody 200101, 150101, 200102, 150107,
200139, 150102, 200140, 150104, 150105) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych
na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach o obj. 1,1
m3. Pojemnik te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 rodzaje pojemników: - żółty
do gromadzenia odpadów z plastiku, - niebieski na odpady z papieru, - zielony
na odpady ze szkła, - czerwony na odpady wielomateriałowe i metal. Ilość
nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano pkt. II.D
Pojemniki ustawione będą w miejscach usytuowania kontenerów Częstotliwość
załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 2 razy w
tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym odpady zielone(kod 200108,200201)
Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia
Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków
dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z
zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez
Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed
pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości
worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w
systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia
na posesji worek pusty. 4.Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i
wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135,
200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem
elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia,
objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane. Gospodarka odpadami
budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w
oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace
remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów
przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu
technicznego Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do
selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność
- 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości min. 60
mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk - jednostronny o
treści: worek żółty - PLASTIK i METAL, worek niebieski - PAPIER, worek zielony
- SZKŁO, worek brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny - POPIÓŁ Wykonawca
na 1 tydzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą
nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą
prawidłowego segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i rodzaj urządzeń
do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do
realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D.
Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka
odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do
selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych -2254. Liczba i rodzaj
pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: -
120 l - ok. 2100 szt. - 240 l lub 2 x 120 l - ok. 160 szt. Liczba worków do
selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok. 55 000 szt. - niebieskie - ok. 28
000 szt. - zielone - ok. 41000 szt. - brązowe - ok. 55 000 szt. - czarne - ok.
28 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z
wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o
pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów,
wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna Częstotliwość odbioru
i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie
z kontenerów usytuowanych w 3 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów
usytuowanych w 2 punktach Kontenery obsługują 10 budynków wielorodzinnych
zamieszkiwanych przez 700 osób. Ilość punktów w których ustawione są pojemniki
na odpady selektywne: w miejscu usytuowania kontenerów - w każdym punkcie po 4
pojemniki. Pojemniki obsługują 10 budynków wielorodzinnych zamieszkiwanych
przez wg zameldowania 562 osoby, wg deklaracji - 474 osób Liczba worków do
selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 5 000 szt. E. Obowiązki Wykonawcy
przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 1 tydzień przed
rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość
harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na
podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych
miejscowościach ( wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek
wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w
worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt.
II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca winien posiadać
potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3. Wykonawca
zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie
zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych
wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie
wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i
transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy
odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie dostarczać
Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych
unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra
Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach
komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z
zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630)
Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane,
zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia
do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca
miesiąca następującego po każdym kwartale. Niedotrzymanie terminu grozi karą
zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób
trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8.
Odpady z terenu gminy Żabno sektor II dostarczane będą do instalacji
regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 9.
W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie
Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2,
90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć
tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione do dyspozycji
Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert. 3.Wadium
może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się
przelewem na rachunek bankowy w Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290
0930 4053 0012. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa
wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 17.05.2013r. do godz. 08:00,
znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 8.Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwania,
o którym w art. 26 ust.3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictwa chyba, że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : -odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Oryginał wniesienia wadium w
formach, o których mowa w pkt.3, ppkt b-e) należy
załączyć do oferty. 15.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum
uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana
umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a)z uwagi na
niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki
losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, b)gdy zmianie uległy
stawki podatku VAT, c)gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji
umowy. 2.Zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie
aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 08:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :