Odpowiedzi na pytania Oferenta 02.06.2014
Odpowiedzi na pytania Oferenta 30.05.2014
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Żabno:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości,
na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg
Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie
Numer ogłoszenia: 113265 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Żabno
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14
6456420.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w
gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I
obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice,
Ilkowice, Bobrowniki Wielkie.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości na
których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze I
obejmującym miejscowości Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice,
Ilkowice, Bobrowniki Wielkie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich
poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi
metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia
13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013.1391 z póź. zm.),
zgodnie z zapisami Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego,
którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa
Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz zmianami do uchwały Nr XXV.398.12 z
dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa
Małopolskiego tj. Uchwała nr XXVIII.460.12 SWM z dnia 29 października 2012 r.,
Uchwała nr XXIX.482.12 SWM z dnia 26 listopada 2012 r., Uchwała nr
XXXIII.560.13 SWM z dnia 25 lutego 2013 r., Uchwała nr XLIV.709.13 z dnia 2
grudnia 2013 r., Uchwała nr XLIX.785.14 z dnia 31.03., oraz przepisami
Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje
dotyczące I sektora Gminy Żabno I. Charakterystyka gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor I gminy Żabno wynosi ok. 40 km2 2.
Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze I gminy Żabno wynosi: wg
zameldowania 9128 osoby, wg deklaracji - 7621 osoby zamieszkałych w zabudowie
wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie
jednorodzinnej: wg zameldowania - 8406 osoby, wg deklaracji - 7094 osoby,
Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej: wg zameldowania - 722
osoby, wg deklaracji - 527 osób, Liczba nieruchomości w sektorze I gminy Żabno
wynosi - 2066 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2044 Liczba budynków
wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 22 szt. Szacunkowa ilość odpadów
przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1600 Mg.12 miesięcy. Ilość
wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor I oraz ilość
worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są
szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb
zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców.
Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości
charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie
żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych
wielkości. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia
jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy
Żabno w sektorze I i zagospodarowanie w instalacji
regionalnej odpowiedniej dla regionu tarnowskiego wskazanych rodzajów odpadów
komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca, natomiast pojemniki
do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych
posesjach zapewniają właściciele nieruchomości. Szczegółowe dane dotyczące
ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z
odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów
przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy
jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych
workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l
i 240 l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości.
Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru
podano pkt. II.D. II.E.3 Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: co dwa
tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów
komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie
workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z
tworzywa sztucznego i metal, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na
odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym
odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości
po 2 worki koloru niebieskiego i zielonego oraz 3 worki koloru żółtego. Kolejne
worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami
worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków
podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość
załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w
miesiącu. 3. Odpady biodegradowalne w tym odpady zielone Worki w kolorze
brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość
niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do
poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami
nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę
odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym
odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości
po 2 worki koloru brązowego. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za
każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. Nie dotyczy nieruchomości wyposażonych w kompostowniki do
gromadzenia odpadów biodegradowalnych. 4. Popiół Worki w kolorze czarnym o
parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych
worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych
nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i
Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu - 1 razy
w miesiącu w okresie grzewczym (listopad - kwiecień) oraz raz na 3 miesiące w
okresie letnim (lipiec - październik). W miesiącu wrześniu Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć zainteresowanym mieszkańcom po 2 worki na
nieruchomość koloru czarnego do zbiórki popiołu. Kolejne worki dostarczane będą
w systemie: za każdy odebrany worek z popiołem Wykonawca pozostawia na posesji
worek pusty. 5.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i
elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym
sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego
zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 6. Odpady budowlane Gospodarka
odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się
będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a
uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów
gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1,1 m3 usytuowanych w wyznaczonych
miejscach. Odpady biodegradowalne odbierane będą w workach. 1. Niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone
w kontenerach KP7 (7 m3) i pojemnikach 1.1 m3. Kontenery i pojemniki
zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości
objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 7 punktów usytuowania
kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest na terenie miejscowości Niedomice, 1
punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w
Niedomicach na pojemnik o obj. 1,1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez
Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa tygodnie z kontenerów
usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2
punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1,1m3. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w
ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów
komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach
o obj. 1,1 m3. Pojemniki te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 kolory
pojemników: - żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, - niebieski na odpady z
papieru, - zielony na odpady ze szkła, - czerwony na odpady wielomateriałowe i
metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano
pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscu usytuowania kontenerów KP7 oraz
pojemnika 1.1 m3. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów
zebranych selektywnie - 1 do 2 razy w tygodniu. 3. Odpady Biodegradowalne w tym
odpady zielone Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1.
zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków
dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z
zarządcą nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez
Wykonawcę odpadów zielonych - co 2 tygodnie. Po podpisaniu umowy, przed
pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć zarządcy nieruchomości
worki koloru brązowego w ilości uzgodnionej. Kolejne worki dostarczane będą w
systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia
na posesji worek pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt
elektryczny i elektroniczny Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i
wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem
niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane
Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i
odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami
wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do
odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i
sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka
worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, -
pojemność - 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy, o grubości
min. 60 mikronów, - kolor czarny o grubości min. 80 mikronów, - nadruk -
jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK i METAL, worek niebieski - PAPIER,
worek zielony - SZKŁO, worek brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE worek czarny -
POPIÓŁ Wykonawca na 2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia
dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym
dotyczącą prawidłowego segregowania wraz z harmonogramem odbioru. Ilość i
rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt
niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w
postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki
jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240
l oraz worków do selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych - 2044.
Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych
pojemnościach - 120 l - ok. 1456 szt, - 240 l lub 2 x
120 l- ok. 350 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółte - ok.
50 000 szt., - niebieskie - ok. 25 000 szt. - zielone - ok. 37 500 szt. -
brązowe - ok. 50 000 szt. - czarne - ok. 25 000 szt. Budynki wielorodzinne
Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów
selektywnych z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala
się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest są na terenie
miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo
ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1.1 m3. Częstotliwość
odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: - co dwa
tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach - 1 raz w miesiącu z kontenerów
usytuowanych w 2 punktach - co dwa tygodnie z pojemnika 1.1 m3. Kontenery
obsługują 22 budynki wielorodzinne zamieszkiwanych przez- 722 osoby wg
zameldowania), - 527 osób (wg deklaracji), Ilość punktów w których ustawione są
pojemniki dla odpadów selektywnych: 7 punktów- w każdym punkcie po 4 pojemniki
o pojemności 1100 l. Pojemniki obsługują 22 budynki wielorodzinne
zamieszkiwanych przez- 722 osoby wg zameldowania), - 527 osób (wg deklaracji).
Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: - brązowe - ok. 2500 szt. E.
Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na
2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na
każdą nieruchomość ulotkę informacyjną oraz harmonogram odbioru odpadów
obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości
objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach (wykaz dostarczy
Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich
nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów
segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia
worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela
nieruchomości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych
w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również
odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą
nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00
do 20:00. 5.Załadunek jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą
będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu.
6. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości
odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów
sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach
ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
(Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne
rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z
dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale.
Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w
majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów
odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor I
dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim
Planem Gospodarki Odpadami 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne
lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru
dodatkowych odpadów..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2,
90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć
tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione do dyspozycji
Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert. 3.Wadium
może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem
na rachunek bankowy w Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053
0012. 5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium,
które w oznaczonym terminie tj. do dnia 04.06.2014 r. do godz. 08:00, znajdzie
się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 8.Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku
ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je
wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
w odpowiedzi na wezwania, o którym w art. 26 ust.3 PZP nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictwa chyba, że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana : -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Oryginał
wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt.3, ppkt
b-e) należy załączyć do oferty. 15.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników
konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy
może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a)z uwagi na niezależne
od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe)
dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, b)gdy zmianie uległy stawki
podatku VAT, c)gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 08:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :