Plik w formacie PDF

Wynik postępowania


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zabno.pl


Żabno: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska
Numer ogłoszenia: 70893 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze II obejmującym miejscowości: Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszycee, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV.397.12 z dnia 2 lipca 2012 r. roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XI.125.03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 i Uchwały Nr XI.133.07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI.443.05 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 sierpnia 2005 roku w sprawie Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2005 - 2012 oraz Uchwały Nr XI.125.03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące II sektora Gminy Żabno wg stanu na dzień 31.12.2012 r. 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor II gminy Żabno wynosi ok.65 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze II gminy Żabno wynosi 9722 osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej - 9022 osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - 700 osób Liczba nieruchomości w sektorze II gminy Żabno wynosi - 2925 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2723 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 10 szt. w których znajduje się 202 gospodarstwa. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żabno - sektor II i zagospodarowanie w instalacji regionalnej wskazanych rodzajów odpadów komunalnych. Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca natomiast pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości. Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt. II.D i II.E.3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: gospodarstwa do 2 osób zamieszkałych 1 raz w miesiącu, pozostałe gospodarstwa co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200139, 200140) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: żółty do gromadzenia odpadów z plastiku i metalu, niebieski na odpady z papieru, zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki każdego koloru (tj. niebieskie, żółte i zielone). Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawi na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu w terminach wywozu zmieszanych odpadów komunalnych. 3. Odpady zielone (kod 200201) Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - 4 razy w roku (kwiecień, maj, wrzesień, październik). Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć na każda nieruchomość 2 worki koloru brązowego do zbiórki odpadów zielonych. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany worek z odpadami zielonymi Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1100 l usytuowanych w wyznaczonych miejscach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3). Kontenery zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 3 punktach 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200139, 200140, 150101) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemnik te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 rodzaje pojemników: żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, niebieski na odpady z papieru, zielony na odpady ze szkła, czerwony na odpady wielomateriałowe i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscach usytuowania kontenerów Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 2 razy w tygodniu 3. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - żółty, niebieski, zielony i brązowy, grubość - min. 60 mikronów, nadruk - jednostronny o treści: worek żółty - PLASTIK i METAL, worek niebieski - PAPIER, worek zielony - SZKŁO, worek brązowy - ODPADY ZIELONE Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych -2480. Ilość nieruchomości o częstotliwości wywozu 1 raz w miesiącu (gosp. 1 -2 osobowe) - 582 Ilość nieruchomości domowych o częstotliwości wywozu co dwa tygodnie (nieruchomości powyżej 2 osób zamieszkałych) -1898 Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: 120 l - max. 2101 szt. 240 l lub 2 x 120 l - max. 379 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: żółte - max. 60 000 szt. niebieskie - max. 30 000 szt. zielone - max. 45 000 szt. brązowe - max. 20 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 5 punktów usytuowania kontenerów, wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie miasta Żabna Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 3 punktach 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach Kontenery obsługują 10 budynków wielorodzinnych w których jest 202 gospodarstw zamieszkiwanych przez 700 osób. Ilość punktów w których ustawione są pojemniki na odpady selektywne: w miejscu usytuowania kontenerów - w każdym punkcie po 4 pojemniki. Pojemniki obsługują 10 budynków wielorodzinnych w których jest 202 gospodarstw zamieszkiwanych przez 700 osób. Ilość wytworzonych na terenie gminy Żabno- sektor II odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1 400 Mg 12 miesięcy. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. E. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach ( wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. Na potwierdzenie dostarczenia worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po każdym kwartale. Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor II dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·              III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                        Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Żabna (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)zezwolenie na transport na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21/ 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

·              III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                        Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1)usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 500 Mg odpadów w ciągu roku (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców), 2)udowodni, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

·              III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                        W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, sporządzonego wg propozycji formularza stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów tj. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; 2)posiadania odpowiedniej do przedmiotu zamówienia bazę transportową z zapleczem techniczno-biurowym spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Baza transportowa ma zapewnić postoj taboru samochodowego na jej terenie a zaplecze techniczno biurowe ma umożliwić codzienny kontakt wykonawcy z przedstawicielem zamawiającego. Wykonawca spełnia warunki określone w Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122) - załączając stosowne oświadczenia 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

·              III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                        W celu potwierdzenia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

·              III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                        W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 1)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty). 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a)z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, b)gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, c)gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ