Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Żabno: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Żabno
wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
członków Ochotniczej Straży Pożarnej oraz osób wykonujących prace społecznie
użyteczne
Numer ogłoszenia: 509576 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności
cywilnej Gminy Żabno wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz następstw
nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej oraz osób
wykonujących prace społecznie użyteczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Zamówienie składa się z trzech części. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na
całość zamówienia w podziale na części lub na dowolnie wybraną część. Część I
-Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i
posiadanego mienia -Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
-Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku -Ubezpieczenie sprzętu
elektronicznego -Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia
-Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego -Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń
-Ubezpieczenie NNW osób wykonujących prace społecznie użyteczne Część II
-Ubezpieczenie komunikacyjne Część III -Ubezpieczenie NNW strażaków - członków
OSP.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·
Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z
wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia
podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt.
6 Ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3,
66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:
3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b)Zezwolenie
właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą
z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn.
zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia
lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów
zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że wykonawca prowadzi działalność
ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na
podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do
reprezentowania wykonawcy, ze prowadzi on działalność ubezpieczeniową w
wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz
z przytoczeniem podstawy prawnej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia
/ nie spełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie
spełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie
spełnia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie
spełnia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie
spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję, zezwolenie lub licencję
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione
w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz
oferty - Załącznik nr 5A i / lub 5B i / lub
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Zgodnie
z wzorami umów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej
działalności i posiadanego mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych
zdarzeń losowych Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie
sprzętu elektronicznego Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od
stłuczenia Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego Ubezpieczenie maszyn od
uszkodzeń Ubezpieczenie NNW osób wykonujących prace społecznie użyteczne.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego
mienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Ubezpieczenie od
kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Ubezpieczenie maszyn i
sprzętu budowlanego Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń Ubezpieczenie NNW osób
wykonujących prace społecznie użyteczne.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3,
66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o
1.
Cena - 85
o
2.
Zakres ochrony ubezpieczeniowej - 15
CZĘŚĆ Nr:
2 NAZWA: Ubezpieczenie komunikacyjne.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie komunikacyjne.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o
1.
Cena - 95
o
2.
zakres ochrony ubezpieczeniowej - 5
CZĘŚĆ Nr:
3 NAZWA: Ubezpieczenie NNW strażaków - członków OSP.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie NNW strażaków -
członków OSP.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania :