Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
Żabno: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia
ulicznego oraz budynków i obiektów gminnych
Numer ogłoszenia: 476068 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej
na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na
potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego.
Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie
od 01.02.2013 r. do 31.12.2013 r.
wynosi 1.244.485 kWh.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·
Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20%
wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Ocena
spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej wymieninych
dokumentów metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a) Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ, b) Aktualną koncesję lub kopię aktualnej koncesji poświadczoną za
zgodność z oryginałem na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Ocena
spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej wymieninych
dokumentów metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a) Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ,
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Ocena
spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej wymieninych
dokumentów metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a) Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ,
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Ocena
spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej wymieninych
dokumentów metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a) Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ,
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Ocena
spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej wymieninych
dokumentów metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a) Podpisane
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik
nr 4 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję, zezwolenie lub licencję
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione
w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.
Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem
stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Ustala
się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia
istotnych zmian w treści zawartej umowy: 1. Rezygnacja przez Zamawiającego z
punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku
przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku
zamknięcia lub likwidacji obiektu. 2. Zwiększenie przez Zamawiającego ilości
punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie
większym niż 20% punktów odbioru energii, w przypadku przyłączenia nowych
obiektów do sieci elektroenergetycznej OSD. 3. Zmiany stawki podatku VAT i
podatku akcyzowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :