Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Remont ujęcia wody i zagospodarowania terenu na SUW w Gorzycach
Numer ogłoszenia: 140800 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ujęcia wody i zagospodarowania terenu na SUW w Gorzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ujęcia wody i zagospodarowania terenu na SUW w Gorzycach. Etap I - termin realizacji do 31.08.2011 r. 1. Remont ogrodzenia trzech ujęć studziennych- wymiana ogrodzenia z siatki plecionej, H=1.8m, L=4x20m oraz bramy dwuskrzydłowej 2x2m i furtki b=1.2m, oczyszczenie cokołów betonowych ogrodzenia. Czyszczenie, odrdzewienie, wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych i malowanie nawierzchniowe słupków ogrodzeniowych H=1.8m 2. Remont ogrodzenia SUW- wymiana ogrodzenia z siatki plecionej, H=1.8m, L=350mb oraz bramy dwuskrzydłowej 2x2.5m i furtki b=1.2m, oczyszczenie cokołów betonowych ogrodzenia. Czyszczenie, odrdzewienie, wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych i malowanie nawierzchniowe słupków ogrodzeniowych H=1.8m 3. Remont słupów oświetlenia terenu - oczyszczenie, odrdzewienie wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych i malowanie nawierzchniowe oraz wymiana opraw oświetleniowych 3 szt. na terenach ujęcia studziennego 4. Wykonanie rewitalizacji trawników ok. 3400m2 na terenie SUW i ujęcia oraz wykonanie nowych nasadzeń drzewami zimozielonymi (iglastymi) + wysokość minimum 1.5m ok. 100szt.. 5. Wykonanie nowych tablic informacyjnych ujęcia i SUW - 4 szt. 6. Renowacja gospodarki osadowej - wyczyszczenie i renowacja poletek osadowych powierzchnia ok. 320m2. Wykonanie adaptacji zagęszczacza osadu lub pompowni osadów na odstojnik wód popłucznych wraz z pompownią osadów na poletka osadowe Etap II - termin realizacji do 30.11.2011 r. 1. Bisowanie studni ujęciowych: a. Opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie 3-ech studni zastępczych - opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie trzech studni zastępczych wraz z projektem prac geologicznych dla likwidacji istniejących otworów studziennych S1 , S2 , S3 dla Ujęcia Wody w Gorzycach wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem projektu prac geologicznych w Urzędzie Marszałkowskim. b. Wykonanie 3-ech otworów studziennych wraz zafiltrowaniem i innymi niezbędnymi materiałami o głębokości do 20mppt każda - Studnie zastępcze należy zaprojektować jako wiercone z filtrem PCV o średnicy 280 mm. Studnie zastępcze należy zlokalizować w strefie ochrony bezpośredniej istniejących studni S1 , S2 , S3 - ogrodzenie w kształcie kwadratu o wymiarach ok. 20x20 m. Odwiercenie trzech otworów studziennych zgodnie z projektem prac geologicznych wraz z zafiltrowaniem (rura pod filtrowa, filtr, rura nad filtrowa ,obsypka żwirowa). c. Wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w wykonanych 3-ech studniach - 96 godzin dla każdej studni w ruchu ciągłym - (energia elektryczna do zasilania pomp z istniejącej sieci n.n.) d. Wykonanie pompowania zespołowego wszystkich studni - 48 godzin e. Pobór i wykonanie badań laboratoryjnych wody pod względem bakteriologicznym i fizyko - chemicznym każdej studni. f. Wykonanie 3 szt obudów studni z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm i głębokości 2,00 m na podłożu betonowym B 15 grubości 15 cm, przykrytych płytą nastudzienną z dwoma otworami włazowymi 600x600 mm zamykanymi, z zamontowanymi wewnątrz obudowy drabinkami włazowymi i rurą wywiewną . Wykonanie skarpy ziemnej przy obudowach studni. g. Montaż w studni wierconej agregatu pompowego głębinowego o wydajności Q=30 m3/h przy wysokości podnoszenia H= 25 m - 3 kpl. Wykonanie i montaż w studni wierconej rurociągów z rur stalowych oc. o średnicy 80 mm w odcinkach o długości max 3,0 m łączonych przy pomocy kołnierzy o długości całkowitej ok. 15 mb - 3 kpl h. Montaż w obudowie studni armatury o średnicy 80mm tj. zaworu zwrotnego, zasuwy, kolana, wodomierza oraz kurka czerpalnego 20 mm - 3 kpl i. Podłączenie do istniejącego rurociągu wodnego wykonanych studni zastępczych rurociągiem o średnicy 100 mm i długości do 20 m - szt. 3 . j. Podłączenie silnika pompy głębinowej w istniejącej rozdzielni n.n. połączonej z wymianą niezbędnej aparatury zabezpieczającej i sterowniczej - szt 3 . k. Likwidacja 3 szt otworów studziennych i obudów studni zgodnie z zatwierdzonym projektem prac geologicznych dla likwidacji otworów studziennych S1, S2, S3. Demontaż agregatów pompowych, rurociągów stalowych, armatury, niwelacja terenu po zlikwidowanej studni, oznaczenie w terenie zlikwidowanej studni l. Opracowanie dokumentacji z przeprowadzonej likwidacji studni i przyjęcie przez Urząd Marszałkowski dokumentacji z likwidacji studni. m. Nadzór i wykonanie dokumentacji powykonawczej hydrologicznej całego ujęcia n. Opracowanie operatu wodnoprawnego o. Opracowanie projekt strefy ochronnej ujęcia i stacji uzdatniania wody.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie związane z wykonywaniem bisowania studni ujęciowych o wartości minimum 100 000,00 PLN, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane prawidłowo - załącznik nr 4.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Uproszczony kosztorys ofertowy. 3.Harmonogram.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Opis i przedmiar

Plik w formacie PDF

Projekt zagospodarowania terenu