Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Odpowiedzi 16.12.2012

Żabno: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2012 - 2015
Numer ogłoszenia: 421274 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2012 - 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno rok 2012 1.Koszenie trawników 3 x w miesiącu x 7 miesięcy - 9974 m2 2.Koszenie trawników 1 x w miesiącu - 4265 m2 3.Sprzątanie chodników i placów (6 x w tygodniu) - 3726 m2 4.Odśnieżanie chodników i placów (30 x w roku) - 3726 m2 5.Posypywanie chodników i plant (30 x w roku) materiał wykonawcy - 3726 m2 6.Zbieranie piasku po zimie, załadunek i wywóz - 3726 m2 7.Grabienie liści w okresie jesiennym (4x) - 14590 m2 8.Wywóz śmieci po sprzątaniu, trawy 1 x w miesiącu 9.Wywóz liści po grabieniu 4x Prace na terenie plant działka nr 877 (koło dębu) 10.Odchwaszczanie ręczne rabat 285 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 11.Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 12.Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 13.Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 14.Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 15.Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami : - zmiana jesienna Bratki 630 szt. - zmiana letnia np. Aksamitki 315 szt. Żeniszek 315 szt. 16.Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 17.Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 18.Areacja trawnika 1855 m2 1 raz w sezonie 19.Nawożenie trawnika wraz z materiałami ( nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 20.Ochrona chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 21.Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 22.Usuwanie chwastów z chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie Prace koło pomnika ul. Jagiełły oraz róg ul. Warszawska, ul. Dąbrowskiego 23.Odchwaszczanie ręczne rabat 278,50 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 24.Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 25.Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów na rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 26.Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 27.Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 28.Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami Prace na terenie plant działka koło fontanny i pl. Grunwaldzki 29.Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki 1000 szt. - zmiana letnia np. Aksamitki 600 szt. Żeniszek 400 szt. Roczne utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno lata 2013 - 2015 (zakres prac jednorocznych) 30.Koszenie trawników 3 x w miesiącu x 7 miesięcy - 11884 m2 31.Koszenie trawników 1 x w miesiącu - 4265 m2 32.Sprzątanie chodników i placów (6 x w tygodniu) - 3726 m2 33.Odśnieżanie chodników i placów (30 x w roku) - 3726 m2 34.Posypywanie chodników i plant (30 x w roku) materiał wykonawcy - 3726 m2 35.Zbieranie piasku po zimie, załadunek i wywóz - 3726 m2 36.Grabienie liści w okresie jesiennym (4x) - 14590 m2 37.Wywóz śmieci po sprzątaniu, trawy 1 x w miesiącu 38.Wywóz liści po grabieniu 4x Prace na terenie plant działka nr 877 (koło dębu) 39.Odchwaszczanie ręczne rabat 285 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 40.Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 41.Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 42.Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 43.Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 44.Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami : - zmiana jesienna Bratki 630 szt. - zmiana letnia np. Aksamitki 315 szt. Żeniszek 315 szt. 45.Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 46.Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 47.Areacja trawnika 1855 m2 1 raz w sezonie 48.Nawożenie trawnika wraz z materiałami ( nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 49.Ochrona chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 50.Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 51.Usuwanie chwastów z chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie Prace koło pomnika ul. Jagiełły oraz róg ul. Warszawska, ul. Dąbrowskiego 52.Odchwaszczanie ręczne rabat 278,50 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 53.Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 54.Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów na rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 55.Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 56.Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 57.Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami Prace na terenie plant działka koło fontanny i pl. Grunwaldzki 58.Odchwaszczanie ręczne rabat 513 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 59.Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 60.Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 61.Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 62.Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 63.Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki 1000 szt. - zmiana letnia np. Aksamitki 600 szt. Żeniszek 400 szt. 64.Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 65.Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 66.Areacja trawnika 1910 m2 1 raz w sezonie 67.Nawożenie trawnika wraz z materiałami ( nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 68.Ochrona chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 69.Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 70.Usuwanie chwastów z chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b. wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie związane z utrzymaniem terenów zielonych o wartości 150 000,00 PLN - załącznik nr 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2. Uproszczony kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Inwestor dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ