Żabno: Zarządzanie Projektem i jego obsługa dla zadania pod nazwą
Modernizacja centrum miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie - 6
elementów.
Numer ogłoszenia: 110359 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1,
33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Projektem i jego
obsługa dla zadania pod nazwą Modernizacja centrum miasta z elementami
rewitalizacji rynku w Żabnie - 6 elementów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
zarządzanie Projektem i jego obsługa dla zadania pod nazwą Modernizacja centrum
miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie - 6 elementów. W zakres
obowiązków wchodzi : -sprawozdawczość, -koordynacja
realizacji projektu, -monitorowanie projektu, -rozliczanie płatności, -organizacja
postępowania przetargowego, -bieżące wsparcie Zamawiającego w raportowaniu i
planowaniu rzeczowego i finansowego postępu Projektu -bieżące wspieranie
zakresie zarządzania finansowego i księgowości m.in.: pomoc w prawidłowym
kwalifikowaniu kosztów Projektu; weryfikacja przejściowych świadectw płatności;
przygotowanie wniosków o płatności pośrednie; wsparcie w zakresie rozliczania
środków, w tym pomoc w sporządzeniu Raportu Końcowego -udział na życzenie
Zamawiającego (w przypadku uzasadnionej konieczności) w okresowych spotkaniach
kontrolujących realizację Projektu w instytucjach nadzorujących.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.52.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na
podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy
dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na
podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy
dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.dokument potwierdzający, że w okresie
ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie Oferent wykonał 1 usługę, taką jak :
Zarządzanie Projektem, Pomoc Techniczna, Inwestor Zastępczy lub Inżyniera
Kontraktu dla Jednostki realizującej Projekt o wartości brutto co najmniej 2 500 000,00 zł finansowanego z udziałem środków pomocowych
UE lub innych.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na
podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy
dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na
podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy
dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający
będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na
podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy
dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.
22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby,
której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabn sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków
Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :