Żabno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą
Modernizacja centrum miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie - 6
elementów - przetarg II
Numer ogłoszenia: 16351 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora
Nadzoru dla zadania pod nazwą Modernizacja centrum miasta z elementami
rewitalizacji rynku w Żabnie - 6 elementów - przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania
pod nazwą Modernizacja centrum miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie
- 6 elementów. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego 6 087
000,00 PLN. 2. W zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzi
: - przed ogłoszeniem przetargu na roboty budowlane sprawdzenie
dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz współudział w przygotowaniu
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu
zamówienia, - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące : 1)posiadania uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający uzna w/ w warunki
za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy do oferty : 1)oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, 2)wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami. Osoby konieczne do wykonania zamówienia : -Inspektor
nadzoru budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na obiektach objętych
nadzorem konserwatora zabytków; -Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne,
napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia
elektroenergetyczne - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w
branży drogowej - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży
telekomunikacyjnej w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z
infrastrukturą techniczną - bez ograniczeń; 2. W celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca
załączy do oferty : 1)oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia - załącznik nr 3, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert; 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009 r.).
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 08:00, miejsce:
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest że środków Unii Europejskiej.
Załączniki do pobrania :