Wynik postępowania po uwzględnieniu protestu
Żabno: Zakup ciężkiego
samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży
Pożarnej w Żabnie
Numer ogłoszenia: 150944 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Żabnie
, Rynek 29, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 0-14 645 64 13, faks
0-14 645 60 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciężkiego
samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży
Pożarnej w Żabnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla
Ochotniczej Straży Pożarnej w Żabnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu
mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1.
ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
PZP..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć
wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1.
Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej
SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. Wypełnioną
przez Wykonawcę Specyfikację Techniczną pn. Wymagania dla ciężkiego samochodu
ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 (załącznik nr 3 do SIWZ),
6.1.2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ),
6.1.3. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i
nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ), 6.2. W celu potwierdzenia,
iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy przedstawić następujące dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6.2.1. Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2.Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. 6.2.3.aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; 6.2.4.aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6.2.5.Wykaz wykonanych dostaw
ciężkich samochodów ratowniczo - gaśniczych 4x4 do jednostek straży
przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały
wykonane należycie. 6.2.6.Świadectwo homologacji typu oferowanego podwozia.
6.2.7.Świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany pojazd..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ochotnicza Straż Pożarna 33-240 Żabno ul. Rynek 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 15:00,
miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :