Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Dostawa kostki brukowej na potrzeby MGZGK w Żabnie - przetarg II, 2009 rok
Numer ogłoszenia: 82352 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Jana 3, 32-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 0-14 645-60-41, faks 0-14 645-60-42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej na potrzeby MGZGK w Żabnie - przetarg II, 2009 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki : - Krawężnik betonowy prosty szary 15x30x100 1330 mb - Kostka brukowa Holland szara 10x20 gr. 6 cm 1000 m2 - Kostka brukowa Holland czerwona 10x20 gr. 8 cm 300 m2 - Obrzeże trawnikowe szare 6x20x100 620 mb - Kostka brukowa Holland szara 10x20 gr. 8 cm 20 m2 - Płyta chodnikowa szara 50x50x6 380 m2 Do obowiązków Dostawcy należy transport materiałów wraz z rozładunkiem na teren bazy MGZGK w Żabnie, ul. Jana 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty : 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy. 3.Deklaracja zgodności z Polską Normą..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Jana 3 33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 07:55, miejsce: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Jana 3 33-240 Żabno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ