Żabno: Dostawa kostki brukowej na potrzeby MGZGK w
Żabnie - przetarg I, 2009 rok
Numer ogłoszenia: 45576 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Jana 3, 32-240 Żabno, woj. małopolskie,
tel. 0-14 645-60-41, faks 0-14 645-60-42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
kostki brukowej na potrzeby MGZGK w Żabnie - przetarg I, 2009 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki : Kostka
brukowa Holland szara 10x20 gr.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
dniach: 14.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania
na podstawie art. 22 i 24 ustawy. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Złożą dokumenty
potwierdzające spełnianie wymagań, tj. : 1.Oświadczenie,
że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty : 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru
określonego w załączniku nr 1. 2.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy.
3.Deklaracja zgodności z Polską Normą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Jana 3 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 07:55,
miejsce: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Jana 3 33-240 Żabno
pokój kadr.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :