Żabno:
Przebudowa łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Żabnie
Numer ogłoszenia: 107546 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373,
faks (014) 6456420.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Żabnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przebudowa łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Urzędzie
Miejskim w Żabnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 80 000,00 PLN.
Sposób dokonywania oceny - spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań : 1.Oświadczenie,
że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr
3) oraz co najmniej 1 referencję w zakresie wykonywania robót remontowo
budowlanych lub wznoszenia budowli z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość wynosi
co najmniej 80 000,00 zł. Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru
określonego w załączniku nr 1. 2.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny
z załącznikiem nr 4. 3.Wypełniony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :