Odpowiedźi na pytania Oferentów
Żabno: Adaptacja budynku na stadionie miejskim w Żabnie, na potrzeby utworzenia placówki wsparcia dziennego
Numer ogłoszenia: 73522 - 2009; data zamieszczenia:
23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie
, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373,
faks (014) 6456420.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku na stadionie miejskim w Żabnie, na potrzeby utworzenia placówki
wsparcia dziennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Adaptacja budynku na stadionie miejskim w Żabnie, na potrzeby
utworzenia placówki wsparcia dziennego - roboty remontowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 07.08.2009.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania
na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji
zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1
zadani o wartości minimum 150 000,00 PLN. Złożą dokumenty potwierdzające
spełnianie wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent
spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.
24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1
referencję w zakresie wykonywania robót remontowo budowlanych lub wznoszenia
budowli z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy
z tego okresu, której wartość wynosi co najmniej 150
000,00 zł..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest
dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w
załączniku nr 1. 2.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z
załącznikiem nr 4. 3.Wypełniony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :