Plik w formacie PDF

Wynik postępowania


Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Żabno w 2010 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Data publikacji – 21.12.2009

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żabno reprezentowana przez:

Urząd Miejski w Żabnie

ul. W. Jagiełły 1, 33-240 Żabno

Tel. 14 645 64 20

e-mail:  ug.zabno@zabno.pl

http://www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Żabno w 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Żabno w 2010 r :

a) olej napędowy –kod CPV 23121100 – 2 – w ilości około 9000 litrów,

b) benzyna bezołowiowa Pb 95 –kod CPV 23111300 – 1 – w ilości około 4000 litrów,

Zakup paliw będzie odbywać się sukcesywnie w ciągu 2010 r., w zależności od potrzeb zamawiającego

II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

1.         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

1.Spełniający warunki określone w oświadczeniu

2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3.Których stacja paliw znajduje się na terenie Gminy Żabno.

2.         Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :

1.Oświadczenie, wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Oświadczenie, że stacja paliw znajduje się na terenie Gminy Żabno.2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Żabnie

ul. Jagiełły 1

33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

29.12.2009 godzina 08:00,

Urząd Miejski w Żabnie

ul. Jagiełły 1

33-240 Żabno

sekretariat

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ