Wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Łęg Tarnowski, ul. Krótka, ul. Pasternik, ul. Warzały i ul Boczna.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Data publikacji – 27.11.2009
Zamieszczanie
ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina
Żabno reprezentowana przez:
Urząd
Miejski w Żabnie
ul. W.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno
Tel.
14 645 64 20
e-mail: ug.zabno@zabno.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Łęg Tarnowski, ul. Krótka, ul. Pasternik, ul. Warzały i ul
Boczna
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest:
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Łęg Tarnowski, ul. Krótka,
ul. Pasternik, ul. Warzały i ul Boczna – rozdziały przedmiary 1, 2, 5
II.1.4)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.6)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 10 dni.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Nie
jest wymagane
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
1.
Opis warunków udziału w postępowaniu :
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniający warunki określone w „oświadczeniu” – załącznik nr 2.
2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
3. Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym
zakresie – wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości
minimum 50 000,00 PLN.
2. Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie
wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.
2. Aktualny
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4. Wykaz
wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1 referencję w zakresie
wykonywania robót związanych z wykonywaniem oświetlenia ulicznego z ostatnich 5
lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość wynosi co najmniej
50 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd
Miejski w Żabnie
ul.
Jagiełły 1
33-240
Żabno.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.12.2009
godzina 08:00,
Urząd
Miejski w Żabnie
ul.
Jagiełły 1
33-240
Żabno
sekretariat
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :