Żabno: Udzielenie kredytu
długoterminowego ( 4 lata ) w wysokości 820 000 PLN.
Numer ogłoszenia: 286998 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie
kredytu długoterminowego ( 4 lata ) w wysokości 820
000 PLN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy złotowy w łącznej wysokości
820 000 PLN dla zadania - przebudowa budynku przy ul. Jana w Żabnie 1. Okres
kredytowania ustala się na lata 2010 - 2013. 2. Spłata kredytu następować
będzie kwartalnie. 3. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych . Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od
kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o
wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. 4.
Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M ogłaszanej przez
Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres
obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku. 5. Dzień podpisania umowy będzie
dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach
dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2009 r.
na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 6. Kredytobiorcy będzie
przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do
wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 7. Prowizja będzie płatna
jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że
zamawiający dopuszcza tylko zastosowanie przez Wykonawców prowizji
przygotowawczej od kwoty kredytu jeden raz. 8. Zabezpieczeniem spłaty kredytu
będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie
wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki
określone w art. 22. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Złożą dokumenty potwierdzające
spełnianie wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent
spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.
24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena
spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie
spełnia w następujący sposób: 1.Zamawiający na podstawie złożonych wraz z
ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia
określonego przez Zamawiającego warunku, 2.W przypadku, gdy wymóg spełnienia
warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek
zostanie uznany za spełniony, 3.W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie
zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie
uznany za niespełniony..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany
jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego
w załączniku nr 1. 2. Dokument potwierdzający że osoba
podpisująca ofertę jest do tego uprawniona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :