Żabno: Dostawę
oleju napędowego w ilości ok.
Numer ogłoszenia: 364481 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Jana 3, 32-240 Żabno, woj. małopolskie,
tel. 0-14 645-60-41, faks 0-14 645-60-42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę
oleju napędowego w ilości ok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości ok.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na
podstawie art. 22 i 24 ustawy. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność
gospodarczą zgodną .z przedmiotem zamówienia oraz
posiadają wymaganą prawem koncesję zezwalającą na podjęcie działalności
gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - koncesję na
dystrybucję i obrót paliwami. Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent spełnia
wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. 4.Koncesję na dystrybucję i obrót paliwami..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest
dołączyć do oferty . 1.Oferta na wykonanie zamówienia
wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Oświadczenie, że oferent wyraża zgodę
na wydłużony termin płatności faktur na minimum 30 dni od daty otrzymania
faktur przez zamawiającego. 3.Oświadczenie, że upust podany w ofercie będzie
obowiązywał przez cały okres trwania umowy. 4.Zaakceptowany przez oferenta wzór
umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i
ich znaczenie:
1 - Cena - 40
2 - Upust całkowity od ceny
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33-240 Żabno ul. Jana 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 08:10,
miejsce: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33-240 Żabno ul. Jana 3
pokój kadr.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :