Żabno:
Dostawa kruszywa hutniczego o uziarnieniu od
Numer ogłoszenia: 253651 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES:
Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Jana
3, 32-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 0-14 645-60-41, fax. 0-14 645-60-42.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa hutniczego o uziarnieniu od
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
dostawa kruszywa hutniczego (kruszywo + transport) dla potrzeb MGZGK w Żabnie
ul. Jana 3 o uziarnieniu - 0 -
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.00-1.
II.1.5) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI
UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.
22 i 24 ustawy. 2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent spełnia
wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia,
które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie
zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Oświadczenie, że oferent
wyraża zgodę na wydłużony termin płatności faktur na minimum 21 dni od daty
otrzymania faktur przez zamawiającego. 3.Zaakceptowany przez oferenta wzór
umowy. 4.Aprobatę techniczną zawierającą przeznaczenie, zakres i warunki
stosowania kruszywa - dotyczy kruszywa hutniczego. 5.Atest higieniczny - dla
stosowania w budownictwie drogowym - dotyczy kruszywa hutniczego. 6.Dokument
stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków promieniotwórczych
spełnia aktualne warunki określone w zarządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki
Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych
wydzielanych przez materiały budowlane (Monitor Polski Nr 19 z 1996 r. poz.
231) - dotyczy kruszywa hutniczego. 7.Ocenę ekologiczną stwierdzającą, że
oferowane kruszywo nie jest zaliczane do odpadów niebezpiecznych - dotyczy
kruszywa hutniczego. 8.Atest zgodności z PN - dotyczy mieszanki kamiennej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33 - 240 Żabno ul. Jana 3.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina
07:55, miejsce: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33 - 240 Żabno ul.
Jana 3 pokój kadr.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :