Wyjaśnienia do załącznika SIWZ
Żabno: Dostawa kruszywa
hutniczego o uziarnieniu od
Numer ogłoszenia: 24260 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, ul.
Jana 3, 32-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 0-14 645-60-41, fax 0-14 645-60-42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa
hutniczego o uziarnieniu od
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa kruszywa hutniczego (kruszywo + transport) dla potrzeb
MGZGK w Żabnie ul. Jana 3 o uziarnieniu :
0 -
0 -
31,5 -
oraz mieszanki kamiennej z kopalni odkrywkowych 0 -
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: nie jest
wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia.
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.Oświadczenie, że oferent wyraża zgodę na wydłużony termin płatności faktur na
minimum 21 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.
3.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy.
4.Aprobatę techniczną zawierającą przeznaczenie, zakres i warunki stosowania
kruszywa - dotyczy kruszywa hutniczego.
5.Atest higieniczny - dla stosowania w budownictwie drogowym - dotyczy kruszywa
hutniczego.
6.Dokument stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków
promieniotwórczych spełnia aktualne warunki określone w zarządzeniu Ministra
Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników
szkodliwych wydzielanych przez materiały budowlane (Monitor Polski Nr 19 z 1996
r. poz. 231) - dotyczy kruszywa hutniczego.
7.Ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo nie jest zaliczane do
odpadów niebezpiecznych - dotyczy kruszywa hutniczego.
8.Atest zgodności z PN - dotyczy mieszanki kamiennej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Jana 3
33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 07:55,
miejsce: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Jana 3
33-240 Żabno
pokój kadr.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :