Żabno: Budowa zaplecza boisk
sportowych w ramach zadania Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 214807 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Urząd
Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj.
małopolskie, tel. (014) 6456373, fax. (014) 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza boisk sportowych w ramach zadania Moje
Boisko - Orlik 2012.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : - budynku zaplecza boisk sportowych,, -
przyłącza wodociągowego, - wewnętrznej instalacji wodociągowej i
kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 41.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI
UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.
24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22. 2.Uprawnieni do
występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami
ustawowymi. 3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym
zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości
minimum 500 000,00 PLN. Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. : 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w
art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru
określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz
wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1 referencje w zakresie
wykonywania remontów lub wznoszenia obiektów z ostatnich 5 lat, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość przekracza
500 000,00 zł..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia,
które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1.Oferta na wykonanie
zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Parafowany przez oferenta
wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4. 3.Wypełniony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina
08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :