Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Opracowanie projektów rewitalizacja miasta Żabno obejmujących płytę rynku oraz ulice, chodniki i budynki do niej przylegające.
Numer ogłoszenia: 207408 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax. (014) 6456420.

Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zabno.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów rewitalizacja miasta Żabno obejmujących płytę rynku oraz ulice, chodniki i budynki do niej przylegające..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Opracowanie projektów rewitalizacja miasta Żabno obejmujących płytę rynku oraz ulice, chodniki i budynki do niej przylegające. Płyta rynku oraz budynki i ulice do niej przyległe :

-odnowa elewacji frontowych budynków, przebudowa sieci instalacji energetycznej, teletechnicznej, wod-kan i gazu wraz z przyłączami; -nowe zagospodarowanie plant w II części rynku i całego placu grunwaldzkiego z halą targową według koncepcji będącej w posiadaniu inwestora;

-modernizacja kościoła parafialnego obejmująca osuszanie murów w oparciu o ekspertyzę mykologiczną którą należy opracować, uzupełnienie tynków zewnętrznych, wykonanie nowej elewacji, wymiana posadzki wewnątrz kościoła;

-kompleksowy remont dzwonnicy

-wykonanie monitoringu obiektów kościelnych roboty dotyczące kościoła i dzwonnicy są objęte nadzorem konserwatorskim.

Modernizacja szkoły podstawowej w Żabnie :

-dobudowa skrzydła do istniejącego budynku szkoły mieszczącego zaplecze szatniowo-sanitarne, świetlice oraz windę osobową umożliwiającą komunikację między wszystkimi kondygnacjami;

-kompleksowa modernizacja instalacji C.O., wod-kan, elektrycznej, dostosowanie wszystkich pomieszczeń do obowiązujących wymogów prawnych; -wymiana stolarki okiennej wraz z termomodernizacją budynku i wykonaniem nowej elewacji;

-przebudowa dachu na dach dwuspadowy z pokryciem z blachy dachówkopodobnej i urządzeniem poddasza użytkowego;

-zagospodarowanie działki szkolnej z uporządkowaniem uzbrojenia podziemnego.

Inwestor ze swojej strony zabezpieczy mapę do celów projektowych.

Dokumentacja ma obejmować projekt budowlano-wykonawczy z przedmiarem robót, kosztorysem ślepym i inwestorskim.

Dokumentacje należy wykonać w 5 egzemplarzach i całość zapisać na płycie CD w formacie PDF.

Przy podpisaniu umowy inwestor przekaże decyzję ICP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.

2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 90 000,00 PLN. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań :

1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1 referencje w zakresie wykonywania projektów budowlano-wykonawczych z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość przekracza 90 000,00 zł..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty.

1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

2.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.

3.Wypełniony kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zabno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ