Odpowiedzi na pytania Oferentów
Żabno: Remont drogi
wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb z
wykonaniem chodników, kanalizacji burzowej z odprowadzeniem wód do istniejących
rowów.
Numer ogłoszenia: 200967 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014) 6456420.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb z wykonaniem chodników, kanalizacji burzowej z odprowadzeniem wód do istniejących rowów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
- wykonanie kanalizacji deszczowej (opadowej) na łącznej długości około
1262 mb odprowadzającej wody z projektowanej przebudowy ulicy Niedomickiej, ulicy 1000 Lecia i
Długiej.
- wykonanie chodników o długości 1900 mb - około
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz
spełniają warunki określone w art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 1 000
000,00 PLN.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1 referencje w
zakresie wykonywania kanalizacji sanitarnych, deszczowych lub nawierzchni z
kostki brukowej z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy z tego okresu, której wartość przekracza 1 000 000,00 zł.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty.
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.Parafowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.
3.Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Cena wersji papierowej 200,00 PLN + VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 17.09.2008 godzina 08:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :