Plik w formacie PDF

Odpowiedzi na pytania Oferentów

Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb z wykonaniem chodników, kanalizacji burzowej z odprowadzeniem wód do istniejących rowów.
Numer ogłoszenia: 200967 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014) 6456420.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb z wykonaniem chodników, kanalizacji burzowej z odprowadzeniem wód do istniejących rowów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :
-
wykonanie kanalizacji deszczowej (opadowej) na łącznej długości około 1262 mb odprowadzającej wody z projektowanej przebudowy ulicy Niedomickiej, ulicy 1000 Lecia i Długiej.
- wykonanie chodników o długości 1900 mb - około 5000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                    Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 1 000 000,00 PLN.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 1 referencje w zakresie wykonywania kanalizacji sanitarnych, deszczowych lub nawierzchni z kostki brukowej z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, której wartość przekracza 1 000 000,00 zł.

·                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty.
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.Parafowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.
3.Wypełniony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno,pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Cena wersji papierowej 200,00 PLN + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Kosztorys ślepy

Plik w formacie PDF

Dokumentacja techniczna

Plik w formacie PDF

Specyfikacje techniczne