Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro dotyczący zadania pod nazwą „Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ciągu ul. Królowej Jadwigi w Żabnie”.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233142-6.

SIWZ można odebrać w UM w Żabnie pokój nr 24 w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 63 73, fax 014 645 64 20 lub pobrać ze strony internetowej www.zabno.pl.

Uprawniony do kontaktu z oferentami – Kazimierz Kosiński, Paweł Łazarz.

Oferty należy składać  w zaklejonych kopertach w Urzędzie Miejskim w Żabnie pok. nr 11 do dnia  16.05.2007 rok do godziny 8.00.

Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.05.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

ü     Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.

ü     Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

ü     Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.

ü     Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie – wykonali co najmniej 3 zadania o wartości minimum 200 000,00 PLN

ü     Udzielą gwarancji na okres minimum 24 miesięcy

Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :

ü     Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

ü     Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

ü     Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

ü     Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 3 referencje w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których wartość każdej przekracza 200 000,00 zł.

Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia.

ü     Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w  załączniku nr 1.

ü     Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.

ü     Wypełniony kosztorys ofertowy

Termin wykonania –  30 dni od daty podpisania umowy.

Kryteria oceny oferty : cena – 100%.

Zamawiający nie wymaga wadium.

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Kosztorys ślepy