Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 60 000 Euro dotyczący zadania pod nazwą „Modernizacja
Centrum Miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie – Modernizacja Plant –
Alejki etap I”.
Wspólny słownik
zamówień (CPV): 45111000-08, 45111000-07, 45111213-7, 45100000-08,
4545233161-5, 45453000-7.
SIWZ można odebrać w UM w Żabnie
pokój nr 24 w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 63 73, fax 014 645 64 20
lub pobrać ze strony internetowej www.zabno.pl.
Uprawniony do kontaktu z
oferentami – Stanisław Pantera, Paweł Łazarz.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w Urzędzie Miejskim w
Żabnie pok. nr 11 do dnia 16.04.2007 rok
do godziny 8.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.05.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
oferenci :
ü
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają
warunki określone w art. 22.
ü
Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami
ustawowymi.
ü
Posiadają doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z układaniem kostki
brukowej lub granitowej.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań, tj. :
ü
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
ü
Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
ü
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
ü
Oferent musi przedłożyć co najmniej 2 referencje w zakresie
układania kostki brukowej lub granitowej z ostatnich 5 lat, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których wartość każdej
przekracza 90 000,00 zł.
Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia.
ü
Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
ü
Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 3.
Termin wykonania – 60 dni od daty podpisania umowy.
Kryteria oceny oferty : cena – 70%, długość okresu
gwarancji 30%.
Zamawiający nie wymaga wadium.
Oferent
jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Żabno, 05.04.2007 r.
Załączniki do pobrania :