Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro dotyczący zadania pod nazwą „Modernizacja Centrum Miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie – Modernizacja Plant – Alejki etap I”.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 45111000-08, 45111000-07, 45111213-7, 45100000-08, 4545233161-5, 45453000-7.

SIWZ można odebrać w UM w Żabnie pokój nr 24 w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 63 73, fax 014 645 64 20 lub pobrać ze strony internetowej www.zabno.pl.

Uprawniony do kontaktu z oferentami – Stanisław Pantera, Paweł Łazarz.

Oferty należy składać  w zaklejonych kopertach w Urzędzie Miejskim w Żabnie pok. nr 11 do dnia  16.04.2007 rok do godziny 8.00.

Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.05.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

ü     Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.

ü     Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

ü     Posiadają doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z układaniem kostki brukowej lub granitowej.

Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :

ü     Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

ü     Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

ü     Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

ü     Oferent musi przedłożyć co najmniej 2 referencje w zakresie układania kostki brukowej lub granitowej z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których wartość każdej przekracza 90 000,00 zł.

Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia.

ü     Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w  załączniku nr 1.

ü     Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 3.

Termin wykonania –  60 dni od daty podpisania umowy.

Kryteria oceny oferty : cena – 70%, długość okresu gwarancji 30%.

Zamawiający nie wymaga wadium.

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

Żabno, 05.04.2007 r.

 

 

Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Kosztorys ślepy