Łęg Tarnowski: Dostawę
lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu
z napędem 4x2 dla jednostki OSP
Numer ogłoszenia: 135366 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna Łęg Tarnowski, ul.
Sportowa 7, 33-131 Łęg Tarnowski, woj. małopolskie, tel. 014 6451447.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę lekkiego
samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu
z napędem 4x2 dla jednostki OSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do remizy OSP w Łęgu Tarnowskim
lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem
4x2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
10.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: Nie jest
wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone
w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
, wg wzoru określonego w załączniku nr 2.Aktualny odpisu z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
5.Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania ogólne i
techniczne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z podaniem
dokładnych parametrów sprzętu.
6.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
·
1. Cena - 90
·
2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ochotnicza Straż Pożarna w Łęgu Tarnowskim
ul. Sportowa 7
33-131 Łęg Tarnowski
woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 08:25,
miejsce: Ochotnicza Straż Pożarna w Łęgu Tarnowskim
ul. Sportowa 7
33-131 Łęg Tarnowski
woj. małopolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :