Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Wykonanie projektu zadania pod nazwą Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb wraz z wykonaniem chodników o długości 1900 mb, kanalizacji burzowej około 1000 mb z odprowadzeniem wód do istniejących rowów w km 47+600 - 48 + 600

Numer ogłoszenia: 138006 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014) 6456420.

·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu zadania pod nazwą Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb wraz z wykonaniem chodników o długości 1900 mb, kanalizacji burzowej około 1000 mb z odprowadzeniem wód do istniejących rowów w km 47+600 - 48 + 600.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zadania pod nazwą Remont drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Niedomice na długości około 1000 mb wraz z wykonaniem chodników o długości 1900 mb, kanalizacji burzowej około 1000 mb z odprowadzeniem wód do istniejących rowów w km 47+600 - 48 + 600

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                 Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 2 zadania o wartości minimum 100 000,00 PLN.
Złożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.
Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych projektów (załącznik nr 3) oraz co najmniej 2 referencje w zakresie wykonywania zamówień o podobnym zakresie z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których wartość każdej przekracza 100 000,00 zł.

·                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych projektów (załącznik nr 3) oraz co najmniej 2 referencje w zakresie wykonywania zamówień o podobnym zakresie z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których wartość każdej przekracza 100 000,00 zł.
5.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
6.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ