Żabno: Przebudowa dróg
gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych w miejscowościach
:
Siedliszowice, Kłyż, Gorzyce, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, Łęg Tarnowski, Sieradza,
Fiuk, Niedomice, Goruszów, Żabno, Pieszyce, Pasieka Otfinowska.
Numer ogłoszenia: 133938 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240
Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax
(014) 6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg
gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych w miejscowościach
:
Siedliszowice, Kłyż, Gorzyce, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, Łęg Tarnowski, Sieradza,
Fiuk, Niedomice, Goruszów, Żabno, Pieszyce, Pasieka Otfinowska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa dróg gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych w miejscowościach : Siedliszowice, Kłyż,
Gorzyce, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, Łęg
Tarnowski, Sieradza, Fiuk, Niedomice, Goruszów,
Żabno, Pieszyce, Pasieka Otwinowska - około14500 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach:
60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: Nie jest
wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie wykluczeni z
postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w
art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 3 zadania o wartości minimum 800 000,00
PLN.
4.Udzielą gwarancji na okres minimum 24 miesięcy.
Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej
3 referencje w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych z ostatnich 5 lat,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, których
wartość każdej przekracza 800 000,00 zł.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone
w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
, wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co
najmniej 3 referencje w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych z
ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego
okresu, których wartość każdej przekracza 800 000,00 zł.
5.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
6.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.
7.Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Żabno
33-240 Żabno
ul. Jagiełły 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Miejski Żabno
33-240 Żabno
ul. Jagiełły 1
Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :