Żabno: Modernizacja dachu
budynku wiejskiego w Kłyżu - przetarg II
Numer ogłoszenia: 115387 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014)
6456420.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
dachu budynku wiejskiego w Kłyżu - przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja dachu budynku wiejskiego w Kłyżu : wykonanie
konstrukcji dachu, pokrycie blachą, obróbki blacharskie, montaż rur i rynien,
roboty murarskie, tynkarskie i malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: Nie jest
wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
·
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.Nie wykluczeni z
postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w
art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
3.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 2 zadania o wartości minimum 230 000,00
PLN.
4.Udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań, tj. :
1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w
załączniku nr 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co
najmniej 2 referencje w zakresie wykonywania dachów lub wznoszenia kompletnych
obiektów budowlanych których wartość każdej przekracza
230 000,00 zł. z ostatnich 5 lat, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu.
5.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
Inne dokumenty i oświadczenia, które Oferent zobowiązany jest dołączyć do
oferty pod rygorem jej odrzucenia.
1.Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 4.
2.Wypełniony kosztorys ofertowy.
3.Harmonogram rzeczowo - finansowy w którym należy
określić zakres prac w 2007 r. i 2008 r.
W 2007 r. zakres rzeczowo - finansowy robót nie może być niższy niż 135 000,00
zł oraz nie może przekroczyć kwoty 140 000,00 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 01.08.2007 godzina 08:00, miejsce:
Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno
Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania :