Plik w formacie PDF

Wynik postępowania

Plik w formacie PDF

Informacja o zawarciu umowy


Żabno: Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żabnie.
Numer ogłoszenia: 107629 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, fax (014) 6456420.

·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żabnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej w Żabnie w zakresie : wymiany stolarki okiennej w Sali gimnastycznej i kuchni, remont zaplecza sali gimnastycznej, wykonanie posadzek w Sali gimnastycznej - dokładny zakres określony został w przedmiarze robót oraz kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                 Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22.
2.Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.Udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.
4.Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o podobnym zakresie - wykonali co najmniej 2 zadania o wartości minimum 400 000,00 PLN.

·                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Oferent musi przedłożyć wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3) oraz co najmniej 2 referencje w zakresie wykonywania remontów lub wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych których wartość każdej przekracza 400 000,00 zł. z ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu.
5.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Żabnie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 


Załączniki do pobrania :

Plik w formacie PDF

SIWZ

Plik w formacie PDF

Kosztorys ślepy