OGŁOSZENIE
Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żabnie ul.
Jana 3 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości
szacunkowej nie przekraczającej równowartości 60 000 EURO, dotyczący dostawy
koparko – ładowarki kołowej o następujących parametrach :
-
rok produkcji – wyprodukowana nie wcześniej niż w 1994 roku,
-
silnik czterosuwowy turbodoładowany o mocy powyżej 80 KM,
-
napęd na 4 koła, opony przód 18” do 70%, tył 26” 100%,
-
przebieg maksymalny 8500 mtg,
-
wysięg teleskopowy ramienia koparko – ładowarki,
-
masa maszyny w przedziale 7000 – 8000 kg,
-
skrzynia biegów manualna, przeniesienie napędu hydrauliczne, 4 biegi w
przód, 4 biegi w tył,
-
błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa,
-
podpory hydrauliczne pionowe z podkładkami antypoślizgowymi,
-
łyżka ładowarki dzielona o pojemności 1 m3, szerokości
powyżej 2,30 m, wielofunkcyjna + widły do palet,
-
łyżki do kopania o wymiarach 400 mm, 600 mm, 1500 mm,
-
możliwość przesuwania osprzętu koparkowego na bok,
-
koparko – ładowarka fabrycznie oryginalna, bez przeróbek i ingerencji w
konstrukcje maszyny,
-
podwójne reflektory robocze przednie i tylne,
-
blacharka bez śladów korozji,
-
uzupełnione powłoki lakiernicze,
-
głębokość kopania minimum 5,70 m,
-
gwarancja minimum 3 miesiące,
-
serwis gwarancyjny wykonywany w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnie w
okresie gwarancji, czas reakcji do trzech dni roboczych po zgłoszeniu awarii,
-
maszyna musi mieć wykasowane luzy lub ich nominalny brak na sworzniach
oraz ślizgach elementów wysuwanych, wymienione sworznie hartowane twardość 55
HRC,
maszyna bez wycieków
płynów eksploatacyjnych i olejów z układu hydraulicznego - Dostawca oświadcza, że oferowany sprzęt
jest sprawny technicznie i że został wykonany przegląd zerowy wraz z wymiana
wszystkich olejów i filtrów.
SIWZ można odebrać w MGZGK w Żabnie ul. Jana 3 – pokój kadr
- w godzinach od 8.00-12.00 – tel. 014 645 60 41.
Oferty
należy składać w zaklejonych kopertach
w siedzibie zamawiającego - pokój kadr - do dnia 20.12.2006 rok do godziny 08.25.
Otwarcie
ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.30.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1. Nie wykluczeni z
postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22
ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Uprawnieni do
występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań, tj. :
1. Oświadczenie, że
oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Termin dostawy – 3 dni od daty
podpisania umowy.
Kryteria
oceny oferty :
a) cena 60%
b) rok produkcji 10%
c) stopień zużycia 20%
d)
gwarancja 10%
Zamawiający
nie wymaga wadium.
Oferent jest związany ofertą przez
okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Załączniki do pobrania :