OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Żabno: wykonanie tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia Góra do kolektora w Tarnowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Żabnie, do kontaktów: Andrzej Bartik, Paweł Łazarz, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 645-65-60, fax (014) 645-64-20, e-mail: ugzabno@zabno.pl, www.zabno.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia Góra do kolektora w Tarnowie.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą : Wykonanie tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia Góra do kolektora w Tarnowie - a dokładny jego zakres określony został w :

a)dokumentacji projektowej - do wglądu w siedzibie zamawiającego pokój nr 24,

b)przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ,

2.Przedmiot zamówienia obejmuje również : przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych ogrodzeń, chodników, wjazdów, odtworzenie zniszczonych graniczników i obsługę geodezyjną..

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gminy Żabno i Lisia Góra.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.10, 45.23.24.23.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia około 4 200 000,00 zł.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80000,00.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci :

1. Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny.

4. Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.

5. Zatrudniają co najmniej 15 pracowników.

6. Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.

7. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 36 miesiące.

8. Wykonali w ostatnich 5 latach przynajmniej trzy zadania których wartość każdego przekracza 4 000 000,00 zł.

9. Których średni obrót roczny za ostatnie 3 lata przekroczył 4 000 000,00 zł - należy dołączyć bilans lub Pit.

10. Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

11. Którzy posiadają polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1.      Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w  załączniku nr 1.

2.      Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w  załączniku nr 2.

3.      Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót - załącznik nr 8.

4.      Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.      Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

6.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.      Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8.      Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.      Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone drukiem DRA-rozliczenie z ZUS za  miesiąc kwiecień 2006 r.

10.  Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o wartości powyżej 4 000 000,00 zł każda, potwierdzone referencjami.

11.  Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących realizacje zadania  - należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5.

12.  Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

13.  Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł.

14.  Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 6.

15.  Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy – załącznik nr 7.

16.  Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.

17.  Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.

18.  Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata bilansowe  (w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).

19.  Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert:

Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:

Cena - 80%

Długość okresu gwarancji - 20%

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - 50.00.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 09:45.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 10:00, Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, ul.Jagiełły 1 33-240 Żabno, w pokoju nr 11 (sekretariat)..

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

 

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006.

2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.