OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Żabno: wykonanie tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia
Góra do kolektora w Tarnowie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w
Żabnie, do kontaktów: Andrzej Bartik, Paweł Łazarz,
ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 645-65-60, fax (014) 645-64-20, e-mail:
ugzabno@zabno.pl, www.zabno.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: wykonanie tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia Góra
do kolektora w Tarnowie.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą : Wykonanie
tranzytu ścieków sanitarnych z gmin Żabno i Lisia Góra do kolektora w Tarnowie
- a dokładny jego zakres określony został w :
a)dokumentacji projektowej - do wglądu w siedzibie
zamawiającego pokój nr 24,
b)przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ,
2.Przedmiot zamówienia obejmuje również : przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych
ogrodzeń, chodników, wjazdów, odtworzenie zniszczonych
graniczników i obsługę geodezyjną..
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych,
usług lub miejsce dostaw: Teren gminy Żabno i Lisia
Góra.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień
(CPV): 45.23.24.10, 45.23.24.23.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres
zamówienia: Wartość zamówienia około 4 200 000,00 zł.
3) Czas trwania zamówienia lub
termin wykonania: okres w miesiącach: 4;
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 80000,00.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji
wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do
oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się oferenci :
1. Nie
wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Uprawnieni do występowania w
obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3. Posiadający niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny.
4. Posiadający uprawnienia
niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności a w szczególności
uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane.
5. Zatrudniają
co najmniej 15 pracowników.
6. Wyrażą zgodę na wydłużone
terminy płatności faktur do 30 dni od daty otrzymania faktur przez
zamawiającego.
7. Udzielą gwarancji na przedmiot
zamówienia na minimum 36 miesiące.
8. Wykonali w ostatnich 5 latach
przynajmniej trzy zadania których wartość każdego
przekracza 4 000 000,00 zł.
9. Których średni obrót roczny za
ostatnie 3 lata przekroczył 4 000 000,00 zł - należy dołączyć bilans lub Pit.
10. Którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia.
11. Którzy posiadają polisę lub
inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
kwotę minimum 1 500 000,00 zł.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.
Oferta na wykonanie
zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
2.
Oświadczenie, że
oferent spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy , wg wzoru określonego w załączniku nr 2.
3.
Wypełniony kosztorys
ofertowy zgodny z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót - załącznik nr 8.
4.
Aktualny odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.
Koncesję, zezwolenie
lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia
lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym
zamówieniem.
6.
Aktualną informację z
Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.
Aktualną informacją z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert
8.
Aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
9.
Informację na temat
przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu
kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone drukiem
DRA-rozliczenie z ZUS za
miesiąc kwiecień 2006 r.
10. Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta w zakresie
realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w załączniku
nr 3 z ostatnich 5 lat – minimum 3 roboty o wartości powyżej 4 000 000,00 zł
każda, potwierdzone referencjami.
11. Informacja o kierownictwie firmy, wykaz osób nadzorujących
realizacje zadania -
należy załączyć uprawnienia kierowników poszczególnych branż wraz z
aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa -
załącznik nr 5.
12. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
13. Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł.
14. Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny z
załącznikiem nr 6.
15. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy – załącznik nr 7.
16. Informacje o podwykonawcach – załącznik nr 5a.
17. Wykaz sprzętu – załącznik nr 4.
18. Informacja o sytuacji finansowej. Oferent musi dołączyć
bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata bilansowe (w przypadku oferentów nie
zobowiązanych do sporządzania bilansu – dołączą oni informację określającą
obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności ogółem).
19. Informację z banku, w którym wykonawca
posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do 2 000 000,00 zł,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne
dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid.
liczba dostawców, którzy zostaną zapr.
do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna
ekonomicznie pod względem:
Cena - 80%
Długość okresu gwarancji - 20%
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania
specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne
do 20.06.2006, cena - 50.00.
3.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 09:45.
3.3) Termin związania ofertą:
liczba dni: 60 od ostat. term.
skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce
otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 10:00, Oferty
należy składać w siedzibie zamawiającego, ul.Jagiełły
1 33-240 Żabno, w pokoju nr 11 (sekretariat)..
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot.
projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006.
2) Data wysłania ogłoszenia:
27.04.2006.