Burmistrz Żabna ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 60 000 Euro dotyczący wykonania przebudowy
nawierzchni dróg w Niedomicach odcinek 1 i 2.
SIWZ można odebrać w UM w Żabnie pokój nr 24 w godzinach od
8.00-12.00 – tel. 014 645 63 73, fax 014 645 64 20.
Uprawniony do kontaktu z oferentami – Kazimierz Kosiński,
Paweł Łazarz.
Oferty
należy składać w zaklejonych kopertach w
Urzędzie Miejskim w Żabnie pok. nr 11 do dnia
09.10.2006 rok do godziny 8.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godzinie 8.05.
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się oferenci :
1.
Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
oraz spełniają warunki określone w art. 22.
2.
Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z
wymaganiami ustawowymi.
3.
Wyrażą zgodę na wydłużone terminy płatności faktur do 30
dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego.
4.
Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o
podobnym zakresie – wykonali co najmniej 3 zadania o wartości minimum 200
000,00 PLN.
5. Udzielą gwarancji na przedmiot
zamówienia na minimum 24 miesiące.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru
określonego w załączniku nr 1.
2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz wykonanych robót, doświadczenie oferenta
w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze, wg wzoru określonego w
załączniku nr 3 z ostatnich 5 lat - co najmniej 3 zadania o wartości
minimum 200 000,00 PLN. Należy
dołączyć referencje dotyczące zadań wyszczególnionych w załączniku nr 3.
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych
w art. 22 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2.
6. Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy zgodny
z załącznikiem nr 4.
7. Wypełniony kosztorys ofertowy.
Termin wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy.
Jedynym
kryterium jest cena. Zamawiający nie wymaga wadium.
Oferent jest związany ofertą przez
okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
SIWZ oraz kosztorys ślepy można
pobrać ze strony www.zabno.pl.
Żabno, 27.09.2006 r.
Załączniki
do pobrania :